sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Feeling warm in my personal HELL


Olen laiska enkä jaksa vastata kommentteihin. Arvostan sanojanne suuresti, mutta en vaan pysty.


Tänään tuli syötyä ihan liikaa, vittu inhoan sukujuhlia. Ehkä otan tän päivän boostina. Huomenna on uusi päivä, ja se tulee menemään hyvin. Vähän pakko.


En uskaltanut käydä aamulla vaa'alla, enkä todellakaan käy huomennakaan. Nyt vaan yhden viikon punnits meni sivu suun. Perjantaina se näytti ihan kivaa lukemaa, mutta siitä se on todellakin noussut, kyllähän sen nyt itse peilistä näkee.


Vitun kuukautisetkin alko tänään, possusin ihan järjettömiä määriä kakkua(vittu!!!) siellä sukujuhlissa. ÄÄÄ, haluan vaan sulloutua meidän pikkuruiseen varastoon, ja parkua silmät punaiseksi.


Mutta eihän se auttaisi mitään.


Meillä on kotonakin kaikkia herkkuja, mutta en saa syödä niitä. En missään nimessä, en vaikka helvetti jäätyis.


Saan syödä tänään kahvia (jos keitetään, itse en saa keittää, vaan vain jos muutkin ottaa), ja jotain kuitupitoista.


Mulla olis laksoja taas kaapissani, mut koitan pitää näppini erossa niistä. Ne on vaan hätätilanteita varten. Toisaalta, tämä jos mikä on hätätilanne. Mutta ehkä tää on sitten boostipäivä.


Toimiiko boostipäivät, siis oikeasti?



Love,
Fat Marissa

5 kommenttia:

  1. Mä en osaa sanoa noista boostipäivistä mitään, mut mitä oon lukenu.. ni ne ne toimis. :) Mulla vaan ei ikinä jää siihen yhteen boostipäivään jos alotan syömisen...

    Tsemppiä, kyl sä pystyt olee niist herkuist erossa ♥

    VastaaPoista
  2. Mulla ainakin on ihan toiminu, pidän ehkä kerran viikossa sellasen isompikalorisen päivän ja sit varon astumasta vaa'alle seuraavana päivänä ja syön siis sillon herkkupäivän jälkeisenä päivänä taas tosi vähän niin kyl se painonlasku vauhdittuu. Sitä paitsi onhan se silleen hyvä syyä joskus enempi, ei tuu niin helposti si ahmittua. Ongelma on vaan siinä, että mulla ei enää tunnu menevän ruoka alas, pelkään liikaa lihomista :D Pysyn vaan sit suosiolla pikkukaloreissa :D

    VastaaPoista
  3. Millasia kokemuksia sulla on noista laksoista ja toimiiks ne? Ajattelin et vois itekkin ostaa "hätävaraksi". Juotko muuten kahvin aina mustana vai maidolla? :) Mulla on paha tapa juoda maidolla mikä harmittaa,mutta VIHAAN mustan kahvin makua. Tsemppiä ja haleja paljon<3

    VastaaPoista
  4. Noi buusti päivät riippuu ihan siitä miten sä oikeasti syöt. Eli siis viimekeväänä kun mä söin tyliin max 350 kcal/päivä buustipäivät toimi ja sai vatsan toimimaan, jos taas syö suhteellisen normaalisti on "buustipäivä" kyllä ihan tavallinen repsahdus. (oonko ihan kamala, kun sanoin noin?)

    Niin ja ne kuituneliöt oon siis luontaistuotekaupasta ostettua ravintolisäkuitua. Kuituhan siis auttaa vatsaa toimimaan ja sitä saa esim. ruisleivästä, kasviksista, hedelmistä yms, niinkuin varmaan tiedät. Mulla on välillä ongelmia ton mun vatsan kaa, koska en syö kuitua tarpeeksi ja siksi siis se myyjä sai mut helposti ostamaan ne. Ton tuotteen nimi on fruktolax.

    Ymmärrät varmaan, etten halua aina kirjoittaa tonne mun blogiin kauheen tarkasti kaikkia juttuja, koska muuten jotkut "alkavat syömishäiriöiset" saattaisi ottaa liikaa mallia. :)

    VastaaPoista
  5. Ei ole turhia kommenteja, joten älä pyydä anteeksi! =) Voi, toivon todella ettet ole joutunut turvautumaan laksoihin! Niillä saa kyllä elimistön niin pirun sekaisin! Itsellä monen vuoden kokemukset ja nyt ollaan laiskistuneen suolenkanssa ihan solmussa...välillä paino nousee jopa 3kg kun vatsa ei ole toiminut ja ruokaa silti sisään menee...sitten taas 2 päivää täytyy elää niin että reitiltä tai ainakin 500m säteeltä löytyy wc! Vaikeuttaa kyllä elämää!Puhumattakaan verestä jota tuli joka kerta wc reissulla. =( Mulla se alkoi vain hätävarasta ja pienistä kokeiluista...eli en ollut edes mikään suur kuluttaja tai yliannostelija! noh, nyt olen aika tarkkaan vuoden ollut ilman laksoja ja vähitellen rupee normalisoitumaan kaikki toiminnot!

    VastaaPoista