torstai 28. lokakuuta 2010

Marya Hornbacher... love


Oii, olen niin mielissäni tänään. Löysin kirjastosta kauan kaipaamani Marya Hornbacherin kirjan. Olen halunnut lukea ton jo niiiin kauan, vähintään vuoden olen metsästänyt tota kirjaa, ja nyt vihdoin tärppäsi. Onko joku lukenut, onko se kaiken sen saaman arvostuksen arvoinen?
Valehdelkaa jos ei ole, haha


Tänään on mennyt vaihteeksi hyvin, ja eilenkin ok, ja edellispäivä onkin jo aivan siinä rajalla. Kaloreita siis tiistaina 1000, keskiviikkona 880, ja tästä päivästä en oikein vielä osaa sanoa, ihan hyvin varmaan tulee menemään, kun olen jo valmiiksi aika positiivisella mielellä.

Tajusin tänään, että tää viikko on juossut ohi todella nopeasti. Siis ihan kohtahan on jo viikonloppu, ja sunnuntai, ja punnitus. Paniikki nousee, tää viikko ei ole mennyt yhtään niin hyvin kuin viimeviikko, kun kalorit oli jotain kolmasosaa tämänhetkisistä. voi voi...


Viikonloppukin tulee olemaan ikävän kiireinen, kun olis kaikkia kouluhommia ja lasten hoitoa. Eli en tiedä ehdinkö aloittaa tota Hornbacheria. Toivotaan parasta :)

En tiedä miksi, mutta olen taas unohtanut liikunnan ihan kokonaan. Huomenna on pakko kuntoilla, ihan sama missä välissä. Tai no, kyllä mä tanssisin tänään vähän, mutta en varmaan varttia pidempään, niin ei sitä sitten kyllä lasketa.
Anteeksi jos tuli ihan turha postaus. Olen vain niin väsynyt vieläkin, etten pysty tämän parempaan. Irtonaisia lauseita, jotka ei soinnu keskenään ollenkaan. Harmonia ja oikeinkirjoitus on mulle molemmat tällähetkellä vieraita käsitteitä. Anteeksi




Think thin




Love, Marissa
Ps. Kuva taas Mariannan blogista, kuten olen joskus mainostanut, sillä tytöllä nyt vaan sattuu olemaan täydellinen kroppa

6 kommenttia:

  1. Se on mielenkiintonen toi Hornbacherin kirja, et kyllä se kannattaa lukea :)

    VastaaPoista
  2. LOISTAVA KIRJA! Aivan kaikkien kehujen arvoinen <3

    VastaaPoista
  3. Olen varannut sen kirjastosta. Nyt vain odottelen, että voin noutaa sen.

    VastaaPoista
  4. Hei viittitkö laitella linkkiä ton Mariannan blogiin? :)

    VastaaPoista
  5. oii, kannattaa lukea! ja p.s. oon puhunut hänen kanssa kerran netissä ;) ihana ihana ihminen <3
    suosittelen kirjaa kaikille. jopa äitini halusi lukea sen.

    VastaaPoista
  6. Marya Hornbacherin kaksi kirjaa, jota olen lukenut ovat aivan ihastuttavia. Syystä tai toisesta!

    VastaaPoista