perjantai 12. marraskuuta 2010

Would you destroy something perfect in order to make it beautiful?





Viettelen perjantai iltaa turvallisesti kotona. Eikä edes harmita :) Tulin just saunasta, ja oon muutenkin vaan koittanut ladata akkuja ja ottaa rennosti. Ja olla miettimättä mitä kaikkia koulujuttuja mun olis oikeasti pitänyt tehdä sillä aikaa, kun makoilen saunan lauteilla.


Tää päivä on mennyt ihan siedettävästi, ei mitään suurempia läskiahdistuksia, ellei aamua oteta huomioon. Ja se johtui eilis-illan murojen syönnistä, joten en laita sitä tän päivän syyksi.


Huomenna onkin sitten paljon tätä päivää sosiaalisempi (ja sen mukana myös stressaavampi) päivä, kun pitäis viettää kavereiden kesken tyttöjen iltaa :) ihanaa sekin, vaikka tiedän jo nyt et kalorit menee ihan törkeästi sallitun rajan yli. Olen huolehtinut jo juotava puolesta, mut pitäis silti ehtiä vielä huomenna kauppaan.


Mun on muuten tehnyt koko viikon ihan törkeästi mieli tupakkaa. Hitto kun just tää viikko oon joutunut pärjäämään ilman, kun tyhmänä poltin kaikki viime viikonloppuna. Mä siis yleensä poltan vaan vitutukseen tai ahdistukseen. Se on mulle lääke, ei riippuvuus. Ihan vaan näin tiedoksi.


Söin tänään muuten tosi hyvää keittoa päivälliseksi, jossa oli vaan noin 110 kaloria lautasellisessa. Se oli jotain apetit kanakeittoa (eli siinä oli jopa proteiinia, josta mulla on siis koko ajan puutetta, kun ei toi lihan syönti innosta). Et ihan vain tiedoksi tämäkin, haha



Pitäkää hauska viikonloppu murut!





Lots of love,
Marissa

1 kommentti:

  1. jee mäki olin vaa himas ja kuntopyöräilin ja kävin kävelyllä :) himaillat voittaa jos laihdutus on mielessä...ei tuu juotua ja mässättyä, kun sit on aina se darrapäivä jolloin myös mässää !

    VastaaPoista