maanantai 15. marraskuuta 2010

All i wanna do is trade this life for something new


Taas yksi aika perus maanantai.


Päätin nyt teidän kannustavien kommenttien innoittamana aloittaa ton 3579n taas uudelleen. Kiva että niin moni teistäkin oli siitä kiinnostunut, nyt tsemppi päälle... Jos tällä kertaa sais sen kestämään vähän pidempään kuin viimeksi.


Tänään on siis tän ensimmäinen päivä, eli 300 kalorilla pitäis pärjätä. Sen verran kyllä nousee, et taitaa mennä päivän kalorit pikkasen yli. Mutta niin paljon kuin menee yli, niin urheilen sitten siitä pois, koska tänään mä onnistun!


Vähän kauan kaivattua päättäväisyyttä peliin, haha. Nyt tuntuu että voisi sitä välillä onnistuakin. En kehdannut käydä eilenkään vaa'alla. En vaan olis kestänyt sitä lukemaa. Tänään sitä vastoin olisin aamulla halunnut käydä, että sit näkisin kuinka paljon tää 3579 nyt vaikuttaa esim. viikossa painoon. Toivon tietty mahdollisimman hyviä tuloksia.


Yks positiivinen asia (toisaalta myös tosi rasittava) on, että olen ollut tänään koko päivän ihan jäässä. Siis iho on koko ajan kananlihalla, ja vilunväreet saa koko kropan tärisemään. Mä toivon että tää merkkais sitä, että laihtuminen olis taas lähtenyt hyvin käyntiin. Istun tässä koneellakin parin viltin sisällä, ja nyt on ihan ok olo, ei niin kylmä kuin aiemmin päivällä. Toki toi saattaa johtua siitä, että söin tossa välissä päivällistä.


Ainoa negatiivinen puoli tässä päivässä oli toi ilma. Ketä oikeasti jaksaa tollasta koiranilmaa? Sataa ja on harmaata ja tuulista. Mä olin suunnitellut käveleväni kotiin, mutta ei tuolla kyllä pystynyt. Tai ehkä olisin pystynytkin, mutta en halunnut, laiska kun olen.



Ihanaa että illalla tulee täydelliset naiset, niitä odotellessa :)



Love,
Marissa
_
_
Ps. Tajusin tänään, että olen hukannut yhden vanhan ruokapäiväkirjani. Ahdistaa ja rintaan puristaa, koska noi mun ruokapäivyrit sisältää sen verran tulenarkaa materiaalia, että jos vaikka vanhemmat sen sattuis löytämään niin huhuh... mistä hitosta mä aloitan etsinnät?? :O

4 kommenttia:

  1. Toivottavasti löydät ruokapäiväkirjat...omani joskus eksyi äidin luettavaksi ja oli siinä seliteltävää kun joka päivän kohdalla luki yksi omena ja puuroa...heh! Niin ja hauskaa täykkäri iltaa sinnekkin! =) Niin ja ei mun ystävät musta pystyisi huolehtimaan jos itse samanlaisessa kaatokännissä olisin! Ne olis vähintään yhtä pahassa tilassa! =(

    VastaaPoista
  2. mäki oon ollut koko päivän jäässä. Toi ruokapäiväkirja... kato kaikki laatikot, pöydät, laukut, sängyn alusta, kaikki missä se voi olla. Mul ruokapäiväkirja on normi päiväkirjan kanssa samassa niin sit ei oo ku yks huolenaihe, eikä porukat lue sitä....

    Tsemei♥

    VastaaPoista
  3. Ne on siellä piilossa minne et kuvittelisikaan laittavas :) Toivottavasti löytyy.

    VastaaPoista
  4. Paitsi että kofeiinitabletit vilkastuttavat aineenvaihduntaa, ne myös piristävät. Mutta en kiellä sitä, etteikö pillerienkäyttöni olisi vaarallista, se on osittain itsetuhoista käyttäytymistä.

    Olen miettinyt kyllä noita laksoja, mutta en ole vielä selvittänyt oikein, millä nimellä niitä myydään, paljonko maksaa, mistä ne löytyvät apteekissa ja miten niitä käytetään.

    Arvostan todella sitä, että välität ♥ Olen vain pahoillani, etten osaa lopettaa noiden kofeiinitablettien käyttämistä, vaikka niillä leikkiminen onkin vaarallista.

    Jaksamista <3

    VastaaPoista