sunnuntai 28. marraskuuta 2010

We are in this together


Huh huh... olipa taas aikamoinen viikonloppu


First things first. Kävin viikonlopun mätöistä huolimatta urhoollisesti vaa'alla tänä aamulla, ja paino oli tippunut viikossa puoli kiloa. Aika vähän, mutta oon silti ihan tyytyväinen. Tän viikonlopun jälkeen en olis yhtään ihmetellyt vaikka se olis noussut tyyliin kaksi kiloa. Mutta onneks ei sitten kuitenkaan.


Lauantaina päivä alko aika huonosti... söin joku 300 grammaa irtokarkkeja, jotka sitten "iloisesti" oksensin kaikki pois. Todella järkevää taas. No mutta joo, illalla sitten menin kaverin luo ja tulihan siinä sitten juotua sitä alkoholia, ja syötyä karkkeja vielä siinäkin. Mutta jotenkin mun on helpompi antaa itselleni anteeksi tilanteissa, joissa on ollut hauskaa siinä syödessä, ja jossa se ns. kuuluu siihen juttuun. Jotkut yksin suoritetut mättöämiset on sitten taas jotain todella vahvasti kiellettyä.


Olen muuten päässyt vasta nyt oikein sisälle siihen Marya Hornbacherin kirjaan, jonka lainasin joku puolitoista kuukautta sitten. Jotenkin vaan unohdin sen tossa välissä ihan kokonaan, ja vasta kun tuli aika joko palauttaa tai uusia se laina, tajusin että ehkä se nyt pitäisi lukea. Ja on se kyllä ihan loistava, eli suosittelen lämpimästi :)


Tänään pitäis sit pärjätä jollain 600 kalorilla. Ei muuten noinkaan korkeilla, mutta kun söin tänä aamulla vielä siellä kaverin luona hieman karkkeja aamulla, niin noi nyt vähän väkisinkin nousee just johonkin tollasiin lukemiin.
_
_
Ootte ihania :)
_
_
Love, Marissa xo

6 kommenttia:

  1. jokainen puolikas kilokin on askel oikeaan suuntaan =) Be happy!
    Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. mullakin on kauhee joulufiilistely meneillää! Varsinkin musiikki ja valot on niin hienoja ja kauniita. :>

    Toivottavasti tässä kolmen viikon aikana tosiaan onnistuisin laihtumaan oikein kunnolla. Se olis paras mahdollinen lahja! :>

    Tsemppiä sulle ja kiitos piristävästä kommentista<3

    VastaaPoista
  3. puol kiloo on hyvin hei :) Ei ainakaan tipu liian nopeesti ja tippuu :)

    Tsemei ja ihana et joku kaipaa noinkin lyhyen tauon jälkeen♥ :)

    VastaaPoista
  4. Koitanki olla ajattelematta kyseistä tyyppiä kokoajan, se vaan sattuu olemaan mun kanssa kaikilla samoilla kursseilla. Mutta puhun tänään äidille lukion vaihdosta, en halua että koulu menee huonosti yhden kusipään takia. Koska tä kaikki paska alkaa vaikuttaa jo koulunkäyntiin ja mun normaaliin hyvinvointiin.
    Kiitos kun oot niin ihana<3

    VastaaPoista
  5. hey marissaiseni, kai tuut sit mun kaa kahvil huome?:) mä tarviiin sun tukee nyt tähä, mun itsekuri lähtee heti jonnekki poispois ku oon yksi!:o

    VastaaPoista