maanantai 22. marraskuuta 2010

Girl you gotta be what tomorrow needs


Huh huh... Oli pakko käydä aamulla taas vaa'alla, nyt kun tähän punnitsemisen makuun päästiin. Ja siis lähinnä sen takia menin, että jouduin eilen syömään päivälliseksi roskaruokaa. Inhottavaa, mutta onneks ei ollu paino noussut. Meidän vaaka on sellanen vanhan aikainen, ei siis mikään hieno digitaalinen, joten jos paino olisikin noussut tyyliin 100grammaa, olisin silti asiasta autuaan tietämätön. Ja mun mielestä se on oikeastaan parempi niin.


Tänään olen syönyt mielestäni paljon, mutta kalorit on silti vaan jossain 160, eli ei mitenkään korkealla (ottaen todellakin ne eiliset 1200 huomioon!!).
Kohta pitää lähteä kaupunkiin. Olen saanut jonkun pikku kuumeen taas päälle, niin jätin tänään menemättä kouluun. Siis ihan tosta syystä vaan, en toki ollut mitenkään laiskalla päällä tai mitään, hehe :)


Aivan, jos ette ole tietoisia, niin tänään tulee tv1:ltä kello 19.00 joku laihdutus ohjelma juttu. En tiedä onko se mitenkään erityisen hyvä, mutta ajattelin itse ainakin katsoa. Motivaatiota nostattamaan tai jotain...


Ja postaus ehdotuksia saa vielä jättää, sillä eiköhän mulla kohta ole taas lukijat siinä 100, minkä johdosta siis sitä erikoispostausta suunnittelin... Pientä lukijakatoa on vaan ikävä kyllä havaittavissa. Surullista. Olen pahoillani jos blogini sisältö ei vastannutkaan odotuksia, mutta ei se tästä tän kummoisemmaksi ole muuttumassa.



Love, Marissa

4 kommenttia:

  1. Toivottavasti toi ohjelma tuis areenalle, ku salkkarit tulee sen kanssa päällekkäin ja jos kattoisin tota ni porukat vois vähä ihmetellä. Joo ongelmat mullaki taas.

    Tsemppejä, mä en katoa ainakaan lukijoistasi ♥ :)

    VastaaPoista
  2. Mä luen sun blogias aina vaikken kommentoi! Tsemppiä <3

    VastaaPoista
  3. Olis hienoa nähä sun kropasta kuvia täällä ja jossain kohtaa vaikka before after kuva :) Ja minä en ainakaan lukioista katoa<3

    VastaaPoista
  4. Kuvapostaus olisi jees. :) Vaikka sitten kertoisit kuvin kaikesta mistä pidät tms jos et vartalostas viitti pistää. Tai sitten vaikka kysymyspostaus. :)

    Tsemppiä jatkoon ♥

    ps. itsekin taisin katsoa tuon ohjelman. :o

    VastaaPoista