lauantai 27. marraskuuta 2010

dot dot curve :)


Sori etten oo jaksanut pahemmin kirjoitella... tai kommentoida. Mulla on ollut kauhee kiire vaan syödä, eikä aikaa sit oo jäänyt paljon muuhun.



Tää päivä oli jotain niin hirveää, ja vaikka en olekaan viimeiseen neljään tuntiin syönytkään enää mitään, on mun vatsa silti ihan järkyttävän turvonnut. Et onneks ehdin ottaa jo ne kuvat, en kehtais tällä kropalla todellakaan. Huoh


Ei mua muuten edes haittais yks epäonnistunut päivä, koska ne oikeasti toimii boostina, ja ei yks päivä vaikuta jos seuraavana päivänä tsemppaa. Mut mä menen huomenna juhlimaan (paskaruokia ja alkoholia), joten kalorit tulee huomennaKIN nousemaan taivaisiin. Ja mä vaan halusin viettää hauskan lauantain. Mut nyt kun söin tänään ihan törkeästi (kalorit jotain 2000, ei ole vittu todellista!!!) niin mulla on vaan kauheat syyllisyyden tunteet sit huomenna, ihan sama mitä syön. Ja pakko mun on jotain syödä ennenkin niitä juhlia, koska en halua olla missään kaatokännissä. Se kun ei ole mun mielestä mitenkään erityisen viehättävää.


Ugh, kauhea valitus postaus. Toivottavasti teillä muruilla on mennyt paremmin. Vaikken jaksakaan ainakaan just nyt kauheasti kommentoida, niin luen kyllä silti teidän postauksia, ja yritän pysyä kärryillä siinäkin, miten teillä menee :)


Palaillaan varmaan huomenna tai sunnuntaina, toivottavasti motivoituneempina kuin koskaan! :D



Lots of love,
Marissa

2 kommenttia:

  1. Kyl sä pääset taas onnistumisen makuun (: itellä menny viime päivät 1200, 1200, 450, 700, 1000...

    Tsemei muru♥

    VastaaPoista
  2. Hei rakas. Säkään et OIKEASTI syönut paljoo, usko pois!! Ei sen oo väliä, vaikka et kommenntoisi. Pääasia, että susta kuulee ja että oot kunnossa. Oot tärkeee!

    VastaaPoista