sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Because the only hope for me is you


Tää viikonloppu on ollut syömisten puolesta jotain niin järkyttävää. Hyvä puoli tässä kuitenkin on (jos siis sellaisen haluaa väkisin löytää), että nyt ei kyllä tee pätkääkään mieli mitään. Morkkis on jo nyt ihan kauhea ja vielä se tästä pahenee. Kohta joutuu taas kestämään sukulaisia ja sitä ikuista ruoan tuputtamista


Isänpäivä!


Inhoan tällaisia tilaisuuksia. Mä haluan itse päättää koska vedän överit ruoan kanssa, ei se ole mun mielestä muiden päätettävissä! Mutta tällaisina päivinä ei sille voi oikein mitään. Houkutus on suuri vaan viedä omat ruoat mukana, ja nauraa muille kun ne syö kakkua. "Lihotkaa vaan läskit!"


Mutta tänään ,minä kuulun tuohon joukkoon. Vituttaa ja valmiiksi, ja läskiahdistus vaan kasvaa. Mua inhottaa, koska niin monet mun ikäiset sukulaiseni on mua niin paljon laihempia. Ne oli yksi painava syy sille, miksi aloin vajaa pari vuotta sitten painoani tarkkailemaan. En silti halua syyttää ketään. Oma vikani, että annoin itseni lihota niin kauheaksi läskiksi, että nyt n työn ja tuskan takana muuttaa itsensä takaisin ihmisen näköiseksi.


Täytyy alkaa valitsemaan vaatteita, joissa näyttäisin mahdollisimman vähän läskiltä. Huomenna alkaa onneksi uusi viikko, ja vähemmillä kaloreilla mennään. Mä en halua enää syödä, oksettaa pelkkä ajatuskin.


Mielipide kysymys: Pitäiskö mun alottaa se 3579 dietti taas? ihan vaan et saisin taa otteen tähän hommaan?
Toi 900 kuullostaa kyl aika pahalta, mut sen vois sit jättää aina lauantaihin, jos kuitenkin menee ryyppäämään...



Lots of love, and happy fathersday!
Marissa

5 kommenttia:

  1. hei joo alota ni mä oon messissä! tostha tulee sit keskimääräks 600, se vois olla aika passeli!:)))

    VastaaPoista
  2. viittitkö kertoo mikä dieetti se3579 oikein on, kun oon nähny blogeissa jonkun muunkin siitä mainitsevan!?

    VastaaPoista
  3. joo alota ihmees 3579! kuulostaa paremmalta ku 2468 :D voisin itekki alottaa ton.. en kyl tiiä pystynkö arkipäivisin toho 300kcal päivään... mut saa nähä jos lähtisinki mukaan:)

    VastaaPoista
  4. haha :D New York kuulostaa hyvältä joten aletaan pakata laukkuja! :D

    Ja 3579 dietti vaikuttaa hyvältä. Voisin itekkin kokeilla! Toivotaan et molemmat saadaan taas ote tähän juttuun. :>

    Haleja sullekkin ja kiitti kommentista. (: <3

    VastaaPoista
  5. Tiedät varmasti itsekin, että alkoholi turvottaa paljon. Jos vähennät sitä, huomaat muutoksiakin melko pian! Sehän suoraan menee vatsaan..

    Diettisi kuulostaa hyvältä, tsemppii tähän loppu syksyyn!! =)

    VastaaPoista