tiistai 30. marraskuuta 2010

Kysymyspostaus(ko)

Klo. 16.30
Olen ollut tänään niin tunteet pinnassa ettei mitään rajaa. Olen meinannut ja alkanutkin itkemään ihan pienistä asioista. Ja mua ärsyttää tää niin paljon! Mulla on ihan helvetisti parempaakin tekemistä. Kouluhommiakin on jotenkin kertynyt taas joku miljoona rästiin, ja niitäkin pitäis tietty kaikkia tehdä.


Jos löydän oikeat liitäntä johdot, voisin vihdoin huomenna laittaa tänne sen kuvapostauksen. Nyt kun mulla on ollut aikaa sulatella tätä asiaa, niin tuntuu ihan järkevältäkin laittaa niitä tänne. Tiedättepä tekin sitten millaisen valaan blogia luette.



Klo20.00
Hitto, nyt on olo kuin pienellä porsaalla. Voi helvetti, miksi mun perheen pitää syödä niin epäterveellistä ruokaa!? Jouduin pakon edessä syömään tänään yhteisen päivällisen. Tai siis meidän perheessä syödään aina päivällinen ja about jokainen muukin ateria yhdessä, mutta siis yleensä mulla on mun omat "Marissan ruoat", ja noilla muilla sitten ne normaalit ruoat.


Tänään näiden normaalien syöppöjen idea päivällisestä oli pitsa. Voitte vaan arvata sainko sydänkohtauksen, kun näin mitä tänään olis luvassa. Käyn pakastimen läpi, ja tietty kaikki mun ruoka (lue: pinaatti- , kana- tai kasviskeitot) on loppu. Eli päivälliseksi puolikas pitsa, paketin mukaan siitä tuli joku 400 kaloria, mutta pyöristän 450 jotta pääsen lähemmäs totuutta. huoh...


Eli tän päivän kalorit hipoo jo jotain 850. Ei oo todellista... no joo, koitan saada tosta urheiltua osan pois tai vaihtoehtoisesti olla loppu ilta syömättä. Ja siis tässä tapauksessa molempi parempi :)



Stay strong beauties, and think thin!



With love,
Marissa



PS: Aion tehdä sellasen joulukalenteri homman, jossa laitan joka päivälle jonkun kuvan, joka sitten ehkä valottaa musta jotain, haha. Eli mulle saa jouluaattoon asti ehdotella mitä kuvaisin, eli mitä vaan haluatte musta tietää. Tää ajaa nyt vähän kysymyspostauksen asemaa, mutta toteutan sen nyt kuvina, koska mun mielestä tavalliset kysymyspostaukset on tylsiä :D

3 kommenttia:

  1. Ota kuva jostakin asiasta, jota rakastat. Se voi olla mitä vain :)

    VastaaPoista
  2. Oih, itsellä samanlainen idea oli joulukalenterista, mutta ihanaa kun joku muukin tekee sellaisen! Eipä oo niin rattoisaa katsella jouluun asti omia tehtyjä juttuja, joten käynkin täällä kurkkimassa, vaikka ainahan mä käyn kaikki postaukset lukemassa, heh! =)

    VastaaPoista
  3. Ihana toi jouluklenteri idea. Voit ottaa kuvia vaikka sulle tärkeistä tavaroista, paikoista, päiväkirjasta otteita jne... On kyl varmaan vaikee keksii tollasta, mutta innolla odotan!:)

    VastaaPoista