tiistai 2. marraskuuta 2010

Pää lyö tyhjää...


Mun eksällä olis tänään synttärit. Onneks sain hillittyä itseni, enkä lähettänyt sille (paskiaiselle) synttäri onnitteluja.


Kaloreita tuli tänään 800. Paremmin kuin eilen, onneksi. Ei silti niin hyvin kuin miten olisi voinut mennä, koska söin pari palaa suklaata :( tyhmää ja täysin turhaa, tiedän.


Tänään kävin Chloen kanssa kahvilla pitkästä aikaa, oli tosi mukavaa olla sellaisen ihmisen seurassa, ketä tietää tästä syömisjutusta. Vaikka se ei edes tulisi mitenkään puheeksi, on vaan jotenkin rennompi olo. Kun ei tarvitse salata mitään, tai esittää mitään. Viime kerrasta olikin taas liian pikään.


Kävin tänään myös kirjastossa, missä kouluhommien sijaan keskityin kirjoittamaan seuraavaa:


En tajua ihmisiä, jotka kehtaa mässäillä julkisella paikalla. Ja vielä jotain mikä haisee (=tuoksuu). Todella törkeää ja ajattelematonta. Eikö tämäkään ihminen yhtään tunne myötätuntoa vieressä istuvaa elämäntapa laihduttajaa kohtaan? Näemmä ei. Tällä tyypillä on oikein tuoremehua ja kaikkea! Ja joku ihme kaakao juoma, joka on tuijottanut mua silmiin ja huutanut mun nimeä pilkkaavasti siitä asti, kun se vedettiin laukusta mun nenän eteen. Mun viimeisestä kaakaostani taitaa olla noin 2 vuotta. Kylläpäs aika menee nopeasti. Tollaisen paksun suklaan-makuisen kerman juominen pusitattaa mua. Miten se kehtaa? Ihan tossa vieressä...



En löytänyt mitään uutta tai turvallista päivällisvaihtoehtoa, joten tänäänkin mentiin kasviskeiton voimin.


Perjantaina juhlimaan, eikä saa repsahtaa sitä ennen!



Love, Marissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti