keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Be happy



ARGH!
Käytin joku viimeisen tunnin tehden postausta, joka poisti itse itsensä!! D:

Kiitos tästä blogger, prkl


Kauheasti kerrottavaa, mut jotenkin en saa sanoja ulos.


Aloitetaan tällä päivällä. Olin tänään kavereiden kanssa kaupungilla. Tänään sain myös viestin toiselta niistä miehistä joista olen puhunut. En ollut kuullut siitä mitään sitten viime perjantain, niin oli ihan kiva tietää ettei se ollu totaalisesti unohtanu mua. Tänään myös mun sisko tuli meille kylään, joten olen ollut koko päivän suurennuslasin alla syömisten suhteen. Kaloreita tänään 930.


Huomenna lähden kavereiden kanssa laivalle. Olen niin innoissani, koska sitten pääsen juhlimaan sekä huomenna että perjantaina. Aion viettää kivat pari seuraavaa päivää, ja lupaan yrittää olla laskematta kaloreita, koska muuten vaan ahdistun.



Yritän postata huomenna enne kuin lähden laivalle, mut nyt menen nukkumaan :)



Love and happiness,

Marissa

1 kommentti:

  1. Awww miks kuullostaa niin unskilta just tyttöporukka + laiva + kevät!!!! Pie kans sit kivaa, sen pitää olla lupaus! ;> Toiset kateellisena täällä kotona möllöttää.

    VastaaPoista