tiistai 8. maaliskuuta 2011

I want to make you happy, cus im never happy myself




Toivottavasti ketään tuttu ei lue tätä mun blogia. Muuten seuraava panikointi saattaa paljastaa mut. No jaa, ihan sama.

Mulla on inssi-ajo huomenna. Olen aivan hysteerisen paniikin partaalla. Olen paniikissani syönyt tänään myös jotaan hiton suklaakeksejä. Ei näin Marissa, ei todellakaan näin.
Pelkään vaan epäonnistumista. Entä jos epäonnistun? En mä ole missään muussakaan asiassa mitenkään loistava tai erityisen taitava... en mä voi epäonnistua! Sit mun vanhempien pitäis maksaa mulle jotain lisä-ajotunteja ja uusi inssi jajaja...

Mun pitäis mennä nukkumaan, ja nopeasti. Saisin ehkä edes vähän rentouduttua, ja olisin virkeämpi huomenna siellä inssissä. Ja ehkä mulla sitten olis mahdollisuus päästä läpikin... jos hyvin käy.

Hermoja kiristää myös se että käytin kaikki laksani tossa yksi päivä. Ne on nyt kaikki loppu. Voi voi, mut oma vikahan se on. Tiedän ettei niitä pitäis käyttää, mutta käytänpä vaan silti. Muuten ahdistaa liikaa kaikki syöty ruoka.

Inhottaa myös se, miten vanhemmat koko ajan puhuu siitä, miten mulla on tosi kylmät kädet ja miten mulla kramppaa lihakset ja paukkuu nivelet. Ne on huolissaan, ja ei niiden todellakaan tarvitsisi olla. Se vaan saa mut huolestuneeksi. Ne on ihan avoimesti arvuutellut lähipäivinä, et onko mun laihdutus ihan normaalia, vai oonko mä jotenkin päästäni vialla. "Joo, on tietenkin normaalia, älkää nyt oikeesti! Kaikki mun kaveritkin haluaa päästä kesäksi kuntoon, niin tietty mäkin haluan."


Meniköhän läpi?
No, vanhemmat yleensä uskoo sen mitä ne haluaa uskoa.
Ja hyvä niin.



Lots of love,
Marissa

3 kommenttia:

  1. Mulla nivelet(?) naksuu koko ajan ja on sormet kylmät, mut ei kukaan oo ihmetelly sitä. Lihakset tosin ei kramppaa.

    Tsemei hei ihan kauheesti inssiin, hyvin se menee!! :)

    VastaaPoista
  2. Hah mahtavaa itelläki inssi eessä tässä viikon/ kahden sisällä! Apuva! Uskon että jänskättää ku ite en oo vielä käyny ees teoriakoetta tekemässä ja ressaan siitäki ihan hullun lailla.

    TSEMPPIÄ paljonpaljonpaljon inssiin ja muutenkin tulevaan päivään! ;)

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti inssi meni läpi! Jos ei mennyt niin eikun uus yritys ja rauhallisesti ja rennosti vaan! :) Ite sain kortin tossa viime kesänä ja onneks oli vielä ajotunti just samanapäivänä ennen inssiä niin se jo auttoi paljon. Ja vaikka ei menisikään ekalla läpi niin eihän se maailma siihen kaadu, poikaystävälläkään ei menny ekalla läpi kun joku itsemurha mummo hyppäs keskelle tietä niitten eteen :D Tsemiä! <3

    VastaaPoista