torstai 24. maaliskuuta 2011

Feeling sick and sunny




Joo, eli olen kipeänä taas vaihteeksi. Onneksi netti tv jaksaa piristää, ja gossip girl on aina yhtä viihdyttävää, vaikka raivokas yskänkohtaus välillä saakin mut missaamaan jotain kohtia. Tänään on siis tullut vaan oltua kotona, nukuttua ja juotua ketorin hot:eja. Kuinkakohan paljon niissä on kaloreita? Kertokaa jos vaan tiedätte, koska siinä paketissa ei lukenut mitään ravintosisältöjä.

Eilinen meni syömisten puoleen hyvin, koska olin jo silloin nuhainen. Eli ei sitä nyt pahemmin tee mieli syödä kun kaikki maistuu about samalta. Muutenkin niiden jätkien ansiosta olen yrittänyt pitää tosi tiukkaa linjaa, etten näyttäis ihan kamalalta kun näen niitä. Eilen tuli siis kaloreita vaan 525 :D jejee, oon tohon tosi tyytyväinen :)



Jotenkin vaikka olenkin kipeänä, ja vietän tänään tällaista välipäivää, olen koko viikon ollut todella iloisella tuulella. Ei ole ahdistanut tai masentanut. Tämä voi hyvin johtua niistä jätkistä. Koska jos nekin molemmat on kiinnostuneita musta, niin en mä nyt ihan hirviöltä voi näyttää. Ja tietty senkin takia on ollut tyytyväinen fiilis, kun syömiset on koko viikon mennyt hyvin. Enää ei esim. vatsa pömpötä, jes!

Huomenna tulee kaloreita luultavasti enemmän, mennään kaverin kanssa leffaan. Lauantaina onkin sit taas yhdet juhlat tiedossa, että toivottavasti saan parannettua itseni ainakin siihen mennessä. Viettäkää murut ihana torstai!




In sickness and in health,
Marissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti