tiistai 22. maaliskuuta 2011

Drama-rama




Tuntuu etten olis päivittäny johonkin ikuisuuteen. Viikonlopun juhlinta venyi vähän pitemmäksi, ja siihen perään tuli sisko meille, niin on toi päivittäminen ollut vaikeampaa kuin yleensä.


Mutta joo, olen löytänyt motivaation. Mutta motivaation mihin, on vielä vähän kyseenalaista. Tai siis jotenkin olen motivoitunut olemaan erossa herkuista, pitämään hauskaa, ja näyttämään hyvältä. Jotenkin ei kuitenkaan mitään paastot pahemmin just nyt innosta. Toivon et saisin silti pari kiloa pudotettua, koska vois tää mun kroppa todellakin paremmaltakin näyttää


Motivaatiota lisää myös yks jätkä. Olen nähnyt sitä nyt pari kertaa, ja sen kanssa on jotenkin tosi luontevaa olla. Tai ettei mun tarvii pahemmin yrittää olla mitään mitä en ole. Ja kun on tottunut pitämään kulisseja yllä, se on yllättävän mukavaa vaihtelua. Tää jätkä asuu kuitenkin aika kaukana, joten olen nyt ihan pää kiemuralla että miten mun pitäisi toimia.


Ja tietty mikään ihmissuhde draama ei olisi täydellinen ilman kolmatta osapuolta. Voi mua, mihin soppaan olen taas lusikkani pistänyt :/

Mutta joo, onpahan ainakin toi motivaatio kohdallaan. Tietty alkoholilla on taas suunnitteilla biletystä ens viikonlopuksi, joten siihen mennessä vois olla kiva jos sais pidettyä tiukkaa linjaa. Eilinen meni pitkästä aikaa hyvin, kaloreita joku 600. Tänään niitä tulee luultavasti joku 700, ehkä vähän päälle, jos päädyn syömään muroja illalla. Mutta en jaksa stressata tollasia, kunhan nyt en repsahda mihinkään suklaaseen tai johonkin muuhun herkkuun.



Love and drama,
Marissa
Ps. toivottavasti ei oo pahemmin kirjoitusvirheitä, en jaksa tarkistaa :P

4 kommenttia:

  1. Hyvä et motivaatiota löytyy! :) Haleja<3

    VastaaPoista
  2. Niimpä! Mäki ajattelin ekaksi että ei se varmaan toimi kunnolla, mutta kyllä ne pillerit vaan toimivat kuin unelma! Kannattaa kokeilla :) käsittääkseni oli myös halpa lääke.

    VastaaPoista
  3. Alkoholi on kyllä niin petollinen, mieletön määrä kaloreita jotka ei ees oikeestaan oo mitään RUOKAA tai täytä mahaa tai ees maistu välttämättä mitenkään maailman ihanimmalle, mutta se tunne.... Vieläku on tässä ruvennu joka viikonloppu dokaileen niin huhheijaa ;s

    Mutta tsemppiä ! :)<3

    VastaaPoista