torstai 10. maaliskuuta 2011

Thinspoilua, autoilua ja koulua

inssi meni läpi!

Mut nyt onkin sit hyvää aikaa panikoida muitakin asioita, kuten kesätöitä, jatkokoulutusta, ja yo-kirjoituksia. Puhumattakaan tästä mun valaan ulkomuodosta -.-

Tänään mun pitää mennä koululle käymään tossa joku tunnin kuluttua. Vaatteet katsoin tietty jo eilen valmiiksi, eli että en sit näyttäis niin kovin pullealta. Sit mun pitää käydä postissa, ja tietty taas vaihteeksi rukakaupassa. Mun ruoat alkaa taas loppumaan, täytyy käydä ostamassa raejuustoa, kasvispihvejä ja omenoita. Eiköhän noilla sit jo pärjääkin ihan hienosti.


Ei mulla kai mitään muuta, liitän tähän loppuun vähän thinspoilua:

^ Tää on ehkä motivoivin kuva mun koneella tällä hetkellä. Ihan järkyttävä toi maha.

^Haluan ton väriset ruskeet hiukset, ja ton leikkauksen myös 8)

6 kommenttia:

  1. Voi onnea paljon jee nyt sul on ajokorttiiii! <33 Raejuusto, kasvispihvit ja omenat nami kevyttä ja terveellistä :) Ihanii kuviiki :) <33

    VastaaPoista
  2. onneksi olkoon inssin suorittamisesta!:)

    VastaaPoista
  3. Onnee kortista =)

    joo siis se päähenkilöhän oli perfektionisti joka suhteessa, niin tokihan sillä sitten jokin syömishäiriö oli... Veikkaisin että aika yleistä balleriinojen keskuudessa.

    Ihania kuvia <3

    VastaaPoista
  4. Niimpä :D toi on tällä hetkellä mun koneella ainut reverse thinspo kuva, koska se on vaan niin toimiva :D
    Ja hei onnea ajokortista! :)<3

    VastaaPoista
  5. joo sama meidän äidillä ja sit musta tuntuu et se haluaa välillä olla tahalteen erimieltä asioista.
    Muistan kun joskus kaveriltani katosi kaulahuivi ja hän oli aivan varma että serkkunsa oli vienyt sen, kun nähny sillä samanlaisen. Noh tottakai mun äiti oli heti sitä mieltä ettei saa syyttää turhaan muita, vaikka ite tekee aina niin.

    hali sulle myös!♥

    VastaaPoista
  6. Onnea inssin johdosta!!! :) Aivan mahtavan värinen tukka tuolla naisella jonka tukkaa itsekkin kehuit. Mieki voisin tuollasta väriä haluta vaan on niin tumma tukka miul tällä hetkellä että vähän pitäs vaalennella jos haluis tuon väriseks :)

    VastaaPoista