sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

I need a change



En tiedä missä menen. Olen ollut humalassa niin monena iltana, että nyt vaikka olen selvänäkin olo on jotenkin häilyvä.


Tunnen olevani jotenkin hukassa. Jotenkin päivät vaan vierii ohi, enkä ehdi tajuamaan mitä tapahtuu. Se juttu sen toisen miehen kanssa on kehittymässä, mutta mua on alkanu vähän epäilyttää, että haluanko mitään miestä oikeasti elämääni. Se vaan sekottais mun mieltä enemmän, ja olen jo nyt ihan tuuliajolla. Jotenkin ahdistaa sekin, että se mies on muuttamassa kohta ihan mun lähelle. Ahdistaa jos se olettaa että se muuttaa jotenkin asioita. En ole vastannut sen viesteihin sen jälkeen kun näin sen eilen. En uskalla, en tiedä mitä sanoa, en tiedä onko musta tähän... onko musta mihinkään


Nyt kun ei ole enää mitään arkirutiineja, niin olen kaiket päivät vaan kotona. Sekin jotenkin ahdistaa, tuntuu etten saa mitään aikaiseksi. Yliopistohautkin ahdistaa, enkä tiedä mitä teen että pääsen opiskelemaan ensi syksynä... tai varsinkaan mitä teen jos en saa opiskelupaikkaa. Silloin mun maailma vasta palasiksi menisikin.


Aikuiseksi kasvaminen on vaikeaa, vaikeampaa kuin pystyin ikinä kuvittelemaankaan.

Alkoholi ei ole laihdutuksen ystävä :S



Make a move, and move on,

Marissa

2 kommenttia:

  1. Sano sille ukolle suoraan niinku tunnet, vaikka vaan että et nyt tiiä mitä haluut ja haluut katella tilanteita ihan rauhassa :P Ite teen töitä kuutena päivänä viikossa niin ois ihana olla joskus vaan tekemättä mitään.. :D Tsemiä! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi, 11 kiloa on toistaiseksi ainakin välitavoite, jonka saavutettuani tahtoisin vielä muutaman kilon pois. Mutta nyt keskityn tuon hirmuisen 11 kilon kadottamiseen ja katson sen jälkeen mitä tapahtuu :)

    Paljon tsemppiä sinullekkin pieni ♥

    VastaaPoista