torstai 17. maaliskuuta 2011

I _will_ change my future



Okei, nyt tää saa oikeasti loppua. Peilistä tuijottaa vastaan valas/hirviö/whatever. Aion alkaa täällä ilmoittamaan elisen järkyttävien tapahtumien (hehe, daamaqueen much?) jälkeen joka päivä syömäni kalorit. Voi kuinka noloa, nöyryyttävää, jne.


Eli siis, tiistai meni pitkästä aikaa aika hyvin. Paastosin päivän, ja sekosin illalla murojen kanssa. Kalorit oli päivän päätteeksi 770. Mut eilinen olikin sit ihan eri juttu. Kaloreita semmonen noin 1500. voi v*ttu oikeasti! Mitä mäkin tajuan, haluan laihtua ja sit teen noin. Voi tätä itseinhon määrää.


Mut enää mun on ihan turha raivota tai olla surullinen tosta eilisestä. Se on jo ollutta ja mennyttä, enkä mä voi vaikuttaa siihen enää mitenkään. Mut tulevaisuuteen mulla on vielä mahdollisuus vaikuttaa, kun sitä en ole vielä päässyt tuhoamaan.


Parempaa huomista odotellessa,
Marissa xo

Ps.
Huomenna enkun yo. Miksi mä olen huolissani vain siitä, etten ole ollenkaan huolissani? Pitää varmaan vaan katsoa gossip girl:iä koko päivä ilman tekstejä, niin eiköhän se siitä. Oi niitä Blair:n viisauksia, ja Jenny:n thinspo-jalkoja ;)

1 kommentti:

  1. Jenny ja Nicole on nättejä. Paastosit päivän nii siks varmaa oli kauhee nälkä ja veditki muroja vähä enemmä, mut ei hei 770 kcal ees oo paljoo ja silläki määrällä laihtuu <3 Kerro menikö enkun yo hyvin? Hih <3

    VastaaPoista