sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Saturday = drinking and dancing



Eli menin niihin juhliin lauantaina. Oli ihan hauskaa, join kyllä aika paljon. Aivan, ja hylkäsin toisen niistä kertomistani kundeista aika kylmästi. Siitä jäi vähän paha maku suuhun, ja musta tuntuu että olisin voinut hoitaa sen asian paremminkin. Ehkä mä vaan olen kylmä ja tunteeton ihminen. No, tehty mikä tehty. Kavereillanikin oli jotain ihme draamaa koko illan... Eli jotenkin kummallinen ilta. Näin Chloenkin siellä juhlissa, sillä ainakin näytti olevan hauskaa :)



Ja tänään on sitten tullut syötyä krapulaan vähän mitä sattuu. Mutta huomenna mä otan itseäni kipeästä niskasta kiinni! Joo, eli olen vieläkin kipeä, mutta se ei ole mikään selitys, vaan se on taas yksi mun typeristä tekosyistä, joiden varjolla on jotenkin parempi mätätä koko kroppa täyteen paskaa. Voi mua valasta.



Kello on jo yli puolen yön, eli nyt täytyy mennä äkkiä nukkumaan.

Muuten mä en tuu ikinä paranemaan.



Hope for a better tomorrow,

Marissa

3 kommenttia:

  1. Kohti parempaa huomista! <3 Voimia ja parane pian :)

    VastaaPoista
  2. Muitakin krapula syöppöjä havaittavissa :D No yks päivä sinne tänne, kuhan seuraavana päivänä ottaa itteensä niskasta kiinni ja jättää sen mässäilypäivän vain yhteen. Parane pian! :)

    VastaaPoista