perjantai 25. maaliskuuta 2011

I really shouldnt care anymore




Eilinen meni vähän huonommin, ja kaloreita kertyi 855 : S
Jäi sentään alle tuhannen, mut olis voinut mennä paremminkin. Vatsa ei ollut tänä aamuna mitenkään erityisen litteä. Eli eipä alkanut päivä mitenkään erityisen valoisasti.

Tämäkin päivä on kulunut kotona... vähän tylsää ollut koko päivän. Toivottavasti se ei johda mihinkään syömisiin :L


Huomasin eilen että olen huomaamattani päässyt ihastumaan toiseen näistä jätkistä joista olen puhunut parissa viime postauksessa. Tajusin suhtautuvani siihen toiseen ihan eri tavalla, odottelin innoissani sen viestejä, vastasin niihin ihan salamana, ja nauroin sen jutuille. Olen kuitenkin todella skeptinen. Tää on niin deja vu. Epäröin, sillä mulla ei tunnetusti ole mikään "hyvä" maku miesten suhteen. Tarkoittaen siis, että valitsen aina sellaisia vaikeita tapauksia, jotain narkkareita tai muuten vaan luonteeltaan paskoja, jotka sitten lopuksi päätyvät särkemään mut miljoonaksi palaseksi. Ja tän kaiken paskan jälkeen mä "huomaan olevani ihastunut"?! Enkö mä ikinä opi?


Jotenkin takkuaa tää kirjoittaminen, enkä selkeästi saa itsestäni irti mitään muuta paitsi jotain ihmissuhde paskaa, joten eiköhän tää ollu tässä. Ei teitä varmaan kiinnosta :P Katsotaan ehdinkö postata huomenna ennen kuin menen sinne juhliin illalla. We shall see :)
JEE! Tajusin vihdoinkin, et mistä löydän ton jutun tonne postauksen loppuun, mistä näkee et kuinka moni näitä mun höpötyksiä oikeasti lukee!! :D



Love,
Marissa

1 kommentti:

  1. Mua ainakin kiinnostaa lukea myös sun miesjutuista :).
    Ja eikös se niin mee että naiset rakastuu aina renttuihin ;>
    Tsemppiä <3

    VastaaPoista