tiistai 15. maaliskuuta 2011

I want to go back in time...

Taas kerran, nää hiukset!! loove




Tänään olikin sitten vapaapäivä :)

Huomenna jatkuu taas kirjoitukset, vuorossa on reaali. Jännittäää!! Huomenna ei varmaan postaaminen onnistu käden kuolemisen jälkeen enää ollenkaan. Toivottavasti menee hyvin kuitenkin, ihan näin jatko-opiskelupaikan kannalta. Että jos vaikka mustakin tulisi joskus jotain...

Tänään olen ryhdistäytynyt laihdutuksen suhteen! Olen pitkään odottanut että pääsen sanomaan taas noin. Olen lihonnut, ja tajusin sen oikeastaan vasta tänään. Jos en nyt tee tälle asialle jotain, näytän omissa lakkiaisissani enemmän valaalta kuin naiselta. Ja se ei toki ole toivottavaa ;)

Luin tänään vanhoja postauksiani, tyyliin noita vuoden 2009 syksyn postauksia. Olen jotenkin muuttunut siitä niin paljon... ensinnäkin musta tuntuu etten osaa tätä yhtään niin hyvin enää kuin mitä osasin silloin. Ja olen lohavampi kuin silloin. Mutta päättelin, että jos osasin tän laihdututtamisen silloin, niin olen siis joskus ollut tässä tosi hyvä. Eli miksi en pystyisi siihen uudestaan?




Im back to my old tricks. Hope that it pays off ;)





Love and hope,
Marissa

4 kommenttia:

  1. Jep, tsemppiä kirjotuksiin! :) poikaystävälläkin kirjotukset ja ei sekään kyllä mitenkään kovin aktiivisesti ole niihin valmistautunut :D

    VastaaPoista
  2. Tsempiä!

    Noi vanhat kikat kuullostaa pelottavilta, piäthän huolta itestäs? <3

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti kirjotukset meni hyvin ja tsemppiä! :)

    VastaaPoista