sunnuntai 31. tammikuuta 2010

Keep me warm and we can make it

_

Aamulla vaa'alle:


Paino oli sama kuin viime sunnuntainakin.
Outoa.
Olen syönyt ihan kuin porsas about kaikkina päivinä. No joo, ihan hyvä toi luku sit kai, en tiedä...


Huomenna alkaa helmikuu.
Olen aloittamassa äitini kanssa yhdessä laihdutuskuuria ens kuukaudeksi, koska se kestää just tasan neljä viikkoa. Olen tästä aika innoissani, koska nyt jos se oikeasti lähtis kans laihduttaa, ei meillä olis JOKA PÄIVÄ jotain sen ostamaa pullaa tai karkkia tai leivoksia. Se helpottais mun laihdutusta huomattavasti, joten toivotaan että se nyt lähtis tähän ihan kympillä mukaan, eikä sit päätyis 3 päivän jälkeen ostamaan jotain herkkui.


Aivan, ja haluan kertoa teille eilis illasta. Okei, eli olin päättänyt jäädä kotiin lukemaan kokeisiin, enkä lähteä minnekkään ulos (tiedän, säälittävää olla kotona lauantai iltana, naurakaa vaan). Olin sitten illalla American idolsin jälkeen menossa suihkuun, ja kun avasin sen hanan sieltä tuli aivan jääkylmää vettä. Ja se ei siitä sit lämmenny. Odotin siinä hana auki varmaan 5 minuuttia ennenkuin luovutin, ja totesin, et ei se jääkylmä vesi siitä lämpene.


Tänään sain sit poikakaverilta viestin, et tiesinkö että about koko kaupungin vedet on ihan jäässä, koska se joku laite jossain kaupungin ulkopuolella, joka lämmittää sen veden oli mennyt rikki. No, se sellitti sit tän jutun.

Ja ihan niinku tää suihku juttu ei olis riittänyt. Myös meidän patterit ei sit toiminut, mikä on kans todella hauskaa kun ulkona on noinkin paljon pakkasta. Joten arvatkaa ketä nukkui kahdella peitolla villahousut jalassa? ;DD


No joo, anteeks etten ole oikeen ollut bloggailutuulella lähiaikoina. Oon vaan mätönnyt, eikä mua kiinnosta tulla valittamaan teille tänne mun liiallisista syömisistä. No, mut nyt mun pitää mennä syömään, ikävä kyllä.

Adios!




Love,
Marissa <3

5 kommenttia:

  1. tervetuloa lukemaan :) munki täytyy tutustuu tähän sun blogiin oikeen kunnolla :)
    mullaki oli mein äitin kanssa jotain yhteisii laihdutus juttui, tai oikeestaan monii koska mein äiti ei jaksanu kauempaa ku viikon ihan max ! :/ eli ei niin kauheen hyvää laihdutus seuraa :D mut toivottavasti teil menee paremmin ! :)

    VastaaPoista
  2. uu vähä hyvä jos sun äiti alottaa kans laihdutukse, tulee sullekki sit just helpommaks! :-) nii ja täsä se yks osote, kävin ettii sen mun vanhast postauksest :-) http://www.healthyweightforum.org/eng/calculators/calories-required/

    VastaaPoista
  3. Haha ihana :''D
    kyllä tuosta apua oli!

    Sinnekkin paljon voimia tähän pirulliseen talveen<3 !

    VastaaPoista
  4. oii mullekkin kelpaisi toi, että äiti laihduttaa mukana.

    VastaaPoista