keskiviikko 20. tammikuuta 2010

I hate everything about you... why do i love you?


Angst:


Oon niin läskipossu ettei mitään rajaa! Seurustelu on laihdutuksen pahin vastustaja...


Olin päivän poikakaverin luona, ja kalorit nousi johonkin 870. Mun maha pömpöttää, ja ällöttää, ja on niin paska olo ettei mitään rajaa. Tuntuu et olisin syönyt niin paljon, että sillä saataisiin johonkin perheeseen viikon ruoat. Voi tätä mahaa oikeesti!

Tässä teille osa syy siihen, miks musta tuntuu näin lihavalta. Mä olen M ja mun poikakaveri P:



P: Haluutsä lisää tota kanawokkia?

M: En, mä oon jo aika täynnä

P: No hyvä

M: Ai miten niin?

P: No kun söit sitä jo valmiiks paljon mua enemmän... Mä pelkäsin et mulle ei jää ollenkaan!




Että joo, kyllä tolta mun rakkaaltakin aina välillä lipsahtaa. Ei se tarkottanu sitä "silleen", mut tuntu vaan ihan kauheelta. Tunnen olevani niin ruma, PAKSU, ja hirveä possu.
Miks edes söin sitä?



Mutta joo, ei enää ruokaa mulle (ainakaan noin suurissa erissä) Eli huomenna max. 600 kaloria, ja jos menee yli, niin se on sit vähintään maailman loppu (vitsivitsi... kai)
Mut on kyl oikeasti nyt skarpattava, ettei sunnuntaina vaaka levii mun alla :[



Tästä tuli nyt tosi pika postaus, koska pitää mennä äkkii viel suihkuun...




Love you,
Marissa

2 kommenttia:

  1. Minunkin tarttis nyt todellakin skarpata! tehään se yhessä, Tsemppiä ♥

    VastaaPoista
  2. Poikaystäviltä tulee välillä tuommoisia "lipsahduksia". Eihän ne ite niitä tajua mut silti tulee kauhea olo jos ne huomauttaa syömisistä yms. Oman paras oli " Onhan täällä paljon sua kauniimpiakin tyttöjä ja silti mä oon sun kanssa!" Teki mieli kuolla :)

    VastaaPoista