torstai 14. tammikuuta 2010

I'll make it through each day singing death or glory


Aloitan pahoittelemalla postausten vähäisyydestä... Olen kyllä lukenut teidän blogitekstejä, mutta en ole itse ollut yhtään bloggailu tuulella... oon vaan ollu niin väsynyt/kiireinen koko viikon, sorry :(



En tajua miten pitkään olen ollu ihan huomaamatta poissa.
Kohta on taas sunnuntai (ja punnituspäivä :D)



No muttamutta, kertaannyt tässä vähän alku viikkoa:




Maanantai:

Kauheaa... aivan kauheaa. Pääsin koulusta todella myöhään, ja olin väsyneempi kuin piiitkään aikaan kun pääsin kotiin... ylläripylläri, maanantaista tuli mättöpäivä, kalorit hipoivat taivasta, jossain 1500 tuntumilla...
Motivaatio iski kun katsottuani sinkkuelämää näin Mirandan mättöävän pitsan kokoisen keksin yhdeltä seisomalta. Tajusin näyttäväni vähintään yhtä riivatulta mätötessäni kilottain muroja kurkkuuni, joten lopetin - thank god for that!




Tiistai& Keskiviikko:

Oli pakko tsempata ton maanantain jälkeen... yritin tehdä rästiin jääneitä koulujuttuja, joten aikaa ei jäänyt niin paljon syömiseen. Kalorit molempina päivinä 640. Mitään jännää ei ehtiny tapahtua, harvoin sitä mitään tapahtuu jos vaan opiskelee... By the way, oonko mä ainoa jonka motivaatio on koulun suhteen uupunut/ uupumassa? En vaan jaksaaaaa ;)



Tänään on mennyt ihan siedettävästi... ei kauhean hyvin, mut ei täällä nyt oo mitään mättöäkään vedetty, eli kalorit tulee about 100% varmuudella pysymään sen 700 pienemmällä puolella.
Viikonloppuna on TAAS juhlat, en oikeasti kestä! Milloin nää kaikki juhlat oikeesti loppuu, en jaksa sitä kalorien määrää taas... Mitä mä teen, miten oikeasti selviän tollasista taas? En kai mitenkään mallikkaasti... *huoh




Odotan silti jo nyt sunnuntaita ihan into piukassa. Haluan tietää oonko saanut laihduttua ollenkaan tämän viikon aikana... olis niin kiva saada merkittyä sivupalkkiin lisää pudotettuja kiloja, siellä on vielä tällä hetkellä kovin hiljaista. Olen kyllä nyt ottanut sellasen kannan (kiitos teidän ihanien kommenttien, luv you all) että kilo viikossa on tosi hyvä tahti, JOS se pysyy sellaisena. Aiemman kokemuksen perusteella tiedän, että se tulee jossain vaiheessa hidastumaan, yhyyy :(



No, mut nyt mun täytyy mennä kun will & grace alkaa ihan just ;))



Toivottavasti kaikilla on ollu onnistunut torstai!



Love,

Marissa <3

4 kommenttia:

  1. Oi kiitos :) joo oon yrittänyt alkaa ajattelemaan positiivisemmin tän laihiksen suhteen.Ei se maailmaa kaada jos paino joskus vähän nousee:) sitten vain seuraavalla viikolla rankemmin töitä:>

    Ja tsemppiä muuten myös opiskeluun!( et oo ainut joka ei oo aina niin motivoitunut :D )

    VastaaPoista
  2. mulla on kyllä (ihan testattu) vakava koulu-uupumus mikä lie, ittekki sitä mieltä ku ei vaa vois *** kiinnostaa mut joo.

    Tottahan toki kaloreita palo enemmän kai mut mul on aina ollu pyörät paskana niin menee hermot :s ja sitten toisaalta perfektionismin takia en siedä että mulle tulee hiki koulutalvitakki päällä, rupee ällöttämään :s hrr ja tää päivä kalorie suhtee meni aika samal tavalla kun sullakin(: huomenna paremmin, sinäkin ;)<3

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä sulla on menny tosi hyvin :)
    Ja kilo viikossa on todellakin hyvä tahti !

    VastaaPoista
  4. Oivoi oon jääny hirrrmuna jälkee su touhuista ko en oo käyny tääl lueskelemassa.. :< Kaipaan nyt hirmuna tsemiä koska oon päättänyt että otan itteeni niskasta kiinni taas, HELVETTI, mieti AAMUPAINO 57.1kg??!?!? :S Mur.. Tsemit sulle <3

    VastaaPoista