sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Weigh day : /


Sunnuntai, eli punnitus päivä. . .




Ällöttää, eilinen oli kauhea pakkosyöttö -päivä.
Sukulaisia,
kakkua
ja pasteijoita.
Hyihyihyi! Yritin jopa illan päätteeksi oksentamista, mutta tietenkään en onnistunut. Mä en osaa näemmä enää mitään. Toisaalta olen tyytyväinen, sillä päätin kuukausia sitten etten enää ikinä tee niin. Joten lupaus ainakin säilyi, mutta niin säilyi se kaikki kakku moska mun sisälläkin -.-'



No, mut menin tänään silti vaa'alle (lupaus on lupaus), ja se näytti kilon vähemmän kuin viime sunnuntaina. Olen samaan aikaan pettynyt ja tyytyväinen. Pettynyt, koska yksi kilo on musta ihan sairaan vähän. Mut silti oon aika tyytyväinen, koska kaksi viimestä päivää on ollut pelkkää mättöä, ja eilinen varsinkin. Eli lihoaminenkin olis hyvin ollu mahdollista kaikesta yrityksestä huolimatta.
Ei mitään tietoa eilisistä kaloreista, ja hyvä oikeastaan niin. En ehkä kestäis sitä tietoa : /


Tänään pitäis tehdä kaikkia rästi kouluhommia, kiinnostaakin tosi paljon... NOT!




No joo, ei mulla ollu oikeastaan muuta asiaa paitsi toi paino. Niin, ja tänään on menny tähän mennessä hyvin, koska mulla on vieläkin eilisestä ihan hiton paha olo.






Love,
Marissa <3

9 kommenttia:

  1. Hei kuules tyttö, kilo viikossa on paljon! Ei sitä nopeempaa kannata ees yrittää.. :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin petyin kun viikossa lähti vain kilo, tahtoisin vaan niin nopeasti kaiken ylimääräisen pois.. Mutta tsemppiä, seuraavalla viikolla taas kilo pois niin kyllä sitä pikkuhiljaa aletaan päästä tavoitteeseen :)

    VastaaPoista
  3. Kilo viikossa on hyvä saavutus, ihan oikeasti! Silloin voi ainakin olla varma, että se lähtee oikeasti se kilo. :--) Ensi viikolla toinen kilo, kyllä se siitä! Tsemii ♥

    VastaaPoista
  4. Ajattele se niin, että mitä hitaammin se paino lähtee pois, sitä pysyvämmin se on oikeasti pois! :) Sillä useimmiten nopeat isot pudotukset tulevat ennenpitkää takaisin. Ja kilo viikossa on hyvin ! :)

    VastaaPoista
  5. Kilo viikos on paljon :) ja se pysyy paremmin poissa kuin suurempi määrä. :)

    VastaaPoista
  6. Onneks olkoon siitä yhdestä kilosta, mä en oo laihtunu grammaakaan... Ajattele vaan että sä kuitenki laihdut joka viikko, ja jo kilo viikossa on paljon:) Tsemppiä:)

    VastaaPoista
  7. aijaa :D heh kirjoitteleks tänään? (:

    VastaaPoista
  8. voivoi): mul ainaki motivaatiota tuo se ku laitan joka sunnuntain painon sivupalkkiin niin mä oikeen kisaan että se on parempi kuin edellinen sunnuntai ettei muutkaan pettyis (:
    ja tänään tsemppas tavallaa yks erikoinen juttu mut julkasen sen postauksen vasta illemmalla.

    KYL SÄ VIE SIIHE PYSTYT <3

    VastaaPoista
  9. enpä taida tänään kirjoittaa :s häpeän silmät päästä ):

    VastaaPoista