sunnuntai 24. tammikuuta 2010

My thoughts you cant decode

Perjantaina poikakaverin luo:

Alkoholia.



Lauantaina poikakaverin luona sekä kotona krapulassa:

Ruokaa ja ylensyöntiä.



Sunnuntai ja viikottainen punnitus:

LIHOAMISTA!





Ajatus ei kulje, joten en oo tullut paljon kirjoittelemaan. Tää koko viikko on mennyt enemmän tai vähemmän perseelleen, joten paino nousi viimeviikosta kilon. Hyi helvetti, ku oon tällanen ahne valas!


Ei mitään viisasta sanottavaa, paitsi että alkoholin juominen loppu NYT. Siitä ei vaan ikinä seuraa mitään hyvää.


Ja karkkien syöminen loppui myös. Mun on pakko skarpata, koska oon luvannut itselleni niin paljon kaikkia ihania asioita palkinnoksi, kunhan ensin laihdun mun itseni mielestä sopivan kokoiseksi.


No, maanantaina alkaa uusi viikko, ja mä aion onnistua. Epäonnistuminen ei ole vaihtoehto, ja kaikki keinot on sallittuja :]


Stay strong.



Love,
Marissa <3

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä! Muista vaan että kalorit tulee salakavalasti just alkoholista :----(

    VastaaPoista
  2. Alkoholi on ilkeää ainetta. Sitä kun juo niin sitten sitä kanssa juo ja kalorit senkun kerääntyy. : / Tajusin että mun pitää tosiaankin syödä vähän sillä mulla on aikamoinen ryyppyputki tulossa ( siitä lisää blogissa).. Eli et oo ainoa!
    Tsemppiä! Toivottavast uusi viikko menee paremmin : )

    VastaaPoista