keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Why cant "happy" be the defenition of what i'll become

Oon aika maassa, sori.
Mulla on mennyt aika semi huonosti, ja paino on aivan varmasti noussut. Motivaatio valui eilisillalla suihkussa ollessani suihkukaivosta alas, ja tässä sitä nyt sitten ollaan.
TAAS. Voisin alkaa taas voivottelemaan, mutta en mäkään aina jaksa.


Oon miettinyt parin viime päivän aikana tätä touhua taas tosi paljon. Mun poikakaveri saa mut aina jotenkin niin vakuuttuneeksi siitä, et mä olen ihan täydellinen näin (paitsi sillon kun siltä tulee taas näitä sen loistavia kommentteja, mut se on kyl aika harvoin kun niin tapahtuu). Sitä mä sit taas tyhmänä uskon, ja syön. Ja sit kun on jo mennyt päivä pilalle, niin ajattelen ettei sillä sit enää ole väliä kuinka paljon lisää turhia kaloreita mättöän sisuksiini. Hyihyi


Mutta siis, olen miettinyt, että mitä järkeä tässä touhussa on? En väitä, että pitäisin omasta kropastani, tai sen koosta, mutta pidän onnellisuuttani silti ulkonäköä tärkeämpänä asiana.

Mutta entä mitä kuuluu tehdä, jos kumpikaan vaihtoehdoista ei ole mieleen? En erikoisemmin välittäisi aina olla nälkäinen, koska tiedän olevani silloin aika paskaa seuraa.


Mutta jos nyt ihan realistisia ollaan, niin olen mä silloin aika onnellinen, kun vaa'an luku on mennyt alaspäin. Ja vasta reaktio tulee toiseen suuntaan menevistä luvuista. Eli tällä linjalla pitäis sit vaan jatkaa, jatkaa lukujen hilaamista alaspäin. Vielä kun löytäis sen motivaation jostain HETI NYT!




...En tiedä mitä tänne taas selitän


Mut siis yhteenvetona: syöminen vammaa tällähetkellä, ja vaa'an numerot juoksee kyllä kovaa vauhtia, mutta tietty aivan väärään suuntaan. Pelkään jo nyt sunnuntaita... ja sitä ennen koittavaa lauantaita, jolloin pitäis jaksaa lukea kokeisiin. On taas monta seiskaa luvassa :[


Toivottavasti teillä meni tää päivä paremmin kuin mulla... Se nyt ei olis vielä niin kovin vaativa suoritus... siis kenellekään muulle paitsi mulle itselleni -.-'




Love,
The not-so-happy Marissa

3 kommenttia:

  1. Aww, harmittaa kun en osaa sanoa mitään järkevää tähän väliin, mur.
    Mutta se mitä ainakin haluan sanoa on, että koita jaksaa ♥

    VastaaPoista
  2. nyt kyllä repes :D

    joo mul on toi ihan sama homma, jos on jo feilannu nii hei mitäpä jos feilailtais vähä lisää? :) Kannattaa vaik kelaa päivien kalorien sijasta viikon kaloreita tai esim. et 300tuhatta ma-to ja samat pe-su ja sit aina kattoo et ylittykö vai alittuko eikä aina aan seuraa yhen päivän lukuja.. Et jos vaik perjantain meneeki 1500 nii sit voi korjailla lauantain ja sunnuntaina.

    JA keksin ton viel ite oonko vähä fiksu :) Toivottavasti viel ymmärsit mitä ajoin takaa.

    Tosin sitä järkevämpää on kyllä vääntää syömishäiriö pienemmälle äänelle ja uskoa poikaystävää :D Mulla sitä vaan ei ole :)

    Haleja!

    VastaaPoista
  3. Niinpä, se on aivan ihana. :)
    Löysin sen jostain netistä, en muista mistä !

    VastaaPoista