maanantai 4. tammikuuta 2010

The bitch is back



Eilen yöllä oli taas vaikea saada unta. Niinkuin aina nykyään.
Oon onnistunut tuhoamaan mun melko selkeän unirytmini,
joten pyörin noin klo 1 yöllä sängyssäni, pirteänä kuin peipponen.




Kaveri lähetti viestin, sekään ei ollu pystynyt nukkumaan. Alettiin tekstailee, ja juttu siirtyi jotenkin ruokaan. Kerroin lihonneeni, ja kaveri kertoi aikovansa laihduttaa. Hän myös vakuutti mulle, että kyllä mäkin alan taas onnistumaan, kunhan koulu taas alkaa, ja tulee ne rutiinit jne...




Tajusin, että mä en voi mitenkään odottaa koulun alkuun asti. Sittenhän ne kaikki ihmiset näkee miten mä oon lihonnut. Ja mitä järkeä on jättää tällainen asia odottamaan huomista, kun tänään on mitä parahin päivä jatkaa sitä mihin ennen joulua jäin.




Eli, tänään on mennyt hyvin. Oon odottanut niin et pääsisin taas kirjottamaan tänne jotain positiivista, jotain mikä kertoo siitä, että jotain tuloksia on odotettavissa.




Olen kuitenkin päättänyt ottaa vaa'alla käymisen viikoittaiseksi tavaksi, koska tällä hetkellä saatan käydä vaa'alla about 4 kertaa päivässä, eikä se muuta kuin masenna mua. Mä en myöskään paljasta mun painoani ainakaan vielä, ilmoitan vain miten monta kiloa mun tänhetkisestä painostani onnistun pudottamaan.




Virallinen punnituspäivä tulee olemaan sunnuntaisin, jolloin siis tulen päivittämään sivupalkkia. Eli viikolla mulla ei ole vaa'alle mitään asiaa. Toivottavasti tää tulee onnistumaan, mä tiedän sen. Tavoitteena on pitää kalorit alle 600 joka päivä, ja lisätä liikuntaa. Ja näin mä teen :)




Lots of love, stay strong,
Marissa <3

3 kommenttia:

  1. Toivotaaan...

    Mulla on kans unirytmi ihan sekasin :S Pitää yrittää shokkiherätyksiä kuuden aikaan aamulla pari päivää ennen koulun alkua niin vois jotain parannusta ehkä saaha tähän tilanteesen :D

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla et on mennyt hyvin! :--)
    Tsemiä ♥

    VastaaPoista
  3. Joo ei täs mitään hätää, paino noussu vähän reilu 1kg, eli nyt paino jotain 56. :> Eli oon aika tyytyväinen kun kuvittelin et tilanne ois pahempi :P Mut miun pitää valmistautuu yövuoroon. Tsemejä sullekki :) Heido

    VastaaPoista