sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Let them eat cake... and let THEM be fat forever!


Punnitus päivä... tällä viikolla oon tiputtanut painoa 2 kiloa :D


!!!!! JEI!


Olen oikein tyytyväinen tohon lukuun. Olihan se 1 kilo viikossa perjaatteessa se haluttu tahti, mut ei mua kyllä ollenkaan haittaa jos mun paino väkisin haluaa tippua nopeammin. Se vaan tarkottaa et olen vaan taas lähempänä tavoitettani. Tavoitettani, johon mä tulen pääsemään kesälomaan mennessä. Ai mistä mä tiedän? Koska se on vain musta kiinni, ja mä TIEDÄN et mä pystyn siihen. Ja niin pystytte kaikki tekin.


Tänään taas mun porukat juhli, ja mä nauroin hysteerisesti (sisäisesti) kun kaikki muut veti sitä mansikkatäytekakkua naamaan. HAHAHAAA, TEISTÄ TULEE IHAN HELVETIN LIHAVIA, HAHA!


Pientä voitonriemua, ja todellista tahdonvoimaa, ja kaikki vaan aamupainon ansiota.


Tää on niin ihanaa: olin jo ehtinyt unohtaa miltä laihdutus tuntuu. Anteeks muuten että postauksia ei ole oikein kuulunut, mut jostain syystä mua on vahdittu ihan haukkana pari viime päivää, niin en oo päässy päivittelee... No, eiköhän se taas tästä lähde ;)


Huomenna taas koulua, ja läksyt on kaikki vielä tekemättä, eli adios!

7 kommenttia:

  1. Oi, onnea pudotuksesta! Sä motivoit mua kulkemaan eteenpäin, kohti täydellisyyttä.

    VastaaPoista
  2. onnea!!! ihana tahti!!:D mitä sä sit teit viikolla niinku miten söit ja liikuit ku noin kivasti tippuu?:)

    VastaaPoista
  3. Onnea pudotuksesta! Muaki kiinnostais, että miten menettelit liikkumisen ja ruuan kannalta, että toi onnistu? :)

    VastaaPoista
  4. Oi perkele onnee kovasti!! :o Ihanaa hyvä sie. <3 Pitänee ottaa siusta mallia ja kovasti.. :>

    VastaaPoista
  5. Onnea, hieno suoritus! :) Onnistuispa itekkin :/

    VastaaPoista
  6. :---) Onnea! Tää tsemppaa muakin :>

    VastaaPoista