maanantai 18. tammikuuta 2010

You never fall in love if you dont fall at all :)


Hihii, kiitti kommenteista eiliseen postaukseen, piristi ihan mielettömästi, kun sanottiin, että musta voi ottaa mallia :D
En kyl sitten tiedä, et kuinka tervettä se on, mut eipä mulla ole varaa ruveta valittamaan mistään laihduttamiseen liittyvästä ;)


Jotkut kysy, et miten sain pudotettuu noin paljon painoa viikossa, siis niinku mitä tein liikunnan & syömisten suhteen. Oikeesti, toi paino yllätti mut sinäänsä ihan täysin, koska en ehtiny kuntoilemaan viime viikolla just ollenkaan, mitä nyt perus vatsa- selkä- ja jalkalihaksia.
Syömiset oli siinä 450-650 välillä, paitsi maanantaina, jolloin possuneiti mättösi 1500 kalorin edestä.(!!!!) Joo, naurakaa kaikki.


Jotenkin oli vaan koko ajan ihan kauhee vauhti päällä ainakin koulun kanssa, niin ei sitä oikein edes ehtinyt ajatella mitään syömistä, kun kaikki aika meni kouluhommiin... kauheaa, kuullostan ihan joltain **** tähtioppilaalta.
(Tavoitteena olis saada todistus, missä ei kauheasti kuutoset vilkkuis, eli tähtioppilaaksi on mulla vielä aika matka)


Jostain syystä mun kroppakin on nyt ihan mukana tässä jutussa, sillä vaikka olenkin syönyt about 600 kaloria päivässä, ei mun kroppa sitli oo mennyt säästärille. Päin vastoin huomaan, että kaikki "kroppa toiminnot" tapahtuu aina ihan samaan aikaan. Niinku esim nälkä tulee about joka päivä klo 14.30 ja klo 21.00 xD
outoo, mut näin se menee
Tänään oon liikkunu sit vähän enemmän, joku miinus 200 kalorii... kai, en kyl sit tiiä








gotta go, stay strong beauties!





love,
Marissa <3

4 kommenttia:

  1. Apua, jos mä söisin joka päivä 650 kcal, lihoisin siitä :o Voisinpa mäkin, en jaksa aina tätä 200 kcal ruokavaliota.

    VastaaPoista
  2. 400-600 kaloria on loistava määrä, ah oikeesti! Sä jotenkin nyt herätit mut. Mä oon feilannut niin pitkään ja nyt kun luin näitä sun postauksia, mulle tuli sellanen motivaation herätys ja täytyy nyt oikeesti tsempata!

    Tsemppiä sullekkin jatkoon :)

    VastaaPoista
  3. Komppaan Heraa, 400-600 kaloria on ihanteelline määrä, pystyispä iteki toho ;o
    Nyt pitää vaa tsemppaa iha älyttömästi.
    Tsemii sulle ♥~

    VastaaPoista