maanantai 1. helmikuuta 2010

Moi murut

Sori muuten et ei näissä mun postauksissa ei ole kuvia, multa jotenkin katos kaikki kuvat mitä mulla oli koneella, ja oon liian laiska etsiäkseni uusia :D


Mulla oli tylsää, joten ajattelin tappaa kokeisiin luku aikaa tulemalla tänne postailemaan.


Okei, eli eilinen meni... no, aika huonosti, mutta huonomminkin olisi voinut mennä. Tänään alkoi sitten helmikuu, kuukausi jolloin mä aion saada paljon aikaiseksi, ainakin painonpudotuksen suhteen. Olen ehdottomasti mukana monessa blogissa alkaneessa herkuttomassa helmikuussa, johon kaikki nyt heti mukaan. ei huomenna, vaan just NYT.


Tavoitteeksi aion laittaa 3 kilon pudotuksen tämän kuukauden aikana. Toi on mun mielestä todella realistinen, ja toivonmukaan tippuis vähän enemmänkin. En vaan halua sit pettyy, jos asetan itselleni liian isot tavoitteet, ja sit en onnistukkaan toteuttamaan niitä.


Mutta siis tosta herkuttomasta helmikuusta vielä, aion sallia itselleni valion kevyt jäätelöä (vain yhden palan max. joka on 70 kaloria), mutta tietty vaan äärimmäiseen hätään. Tässä kuussa on myös mun koulun Wanhojen tanssi risteily, antakaa please mulle jotain selviämis ehdotuksia. Me mennään siellä sinne buffettiinkin...

No, mut siihen asti ainakin pitää sit pysyy TOSI tiukka linja, jos en keksi mitään hienoa keinoa vältellä kaloreita monen sadan ihmisen silmien alla O__O Paniikki!


Mutta siis, tänään pitäis vielä jaksaa lukea kokeisiin, ja vois sitä pikkasen ellips-laitteellakin vielä polkea, eli mä meen.




Lots of love,
Marissa <3

3 kommenttia:

  1. Ehkä sun ei kannata olla poissa sieltä buffetista koska se voi herättää enemmmän epäluuloja, vaan paremminki keskittyy syömään siellä niitä terveellisiä ruokia ja tosi hitaasti nii muut ehtii sinä aikana mättää paljon enemmän :) jos et vaikka syö koko muuna päivänä paljoa muuta mut siellä buffetissa vaikka jotain 500-1000kcal nii sun laihdutus ei kärsi todellakaan mut syöt silti ihan kunnolla siellä muiden mieliks :D

    VastaaPoista
  2. Oi ihanaa et sä aina kommaat ja piristät mun päivää<3 niin etkö säkään nää niiden blogeja?? tiiätkö miks jessica olis lopettanu? .. ja joo no kuvat on sellasii ällötyksiä mutta mul on vaa nälkä.. hhuomisesta yritän tehdä paremman! (: sullekkin tsemppiä ja sori kun en oo vie postauksias ehtiny lukemaan.

    VastaaPoista
  3. hahaa nyt luin ne kaikki, sain jopa itselleni hieman motivationia tuohon helmikuuhun liittyen (:

    VastaaPoista