torstai 7. tammikuuta 2010

Nothing compares to the feeling of hunger





Tulin just kotiin, kulutin taas yhden päivän poikakaverin luona, vaikka olis miljoona koulu hommaakin rästissä... no jaa, kyllä ne kai sitten jossain vaiheessa ehtii tehdä.





Eilinen meni kalorien suhteen loistavasti, tuli joku 280 kaloria :)



Mut tänään alkoi koulu, ja minä tyhmä petin lupaukseni, ja söin koulussa muutakin kuin salaattia. Okei, myönnettäköön, että söin sitä varsinaista ruokaa ehkä 3 haarukallista, mutta silti. No joo, poikakaverin luona syötiin jotaan kana mössöä... Kalorit tähän mennessä tänään 560, mut pakko-iltapalan jälkeen ne päätyy johonkin 600 paikkeille :S inhottaa....





Tänään ei oikein tapahtunut mitään. Koulu ei ollut niin pahaa kuin muistin. Meillä oli mun eniten inhoamassa aineessa sijainen, joten koko päivä tuntu paljon lepposammalta. Koulun jälkeen kävin vielä vaihtamassa rahaa, ja ostamassa koulu kirjoja... BOOORRIIINNGG -.-'






Tänäänkun alkaa kauheasti kaikkia uusia sarjoja, Mitä ajattelitte itse alkaa seuraamaan?







Fuck the fatness and feel the fitness,


Marissa <3

3 kommenttia:

  1. Mä en ehdi kattoa enää TV'tä kun mutsi valtaa sitä kokoajan :--( Mutta mitäs siitä, ehtii tekemään kaikkea muuta.
    Hihi, kuulostaa mahtavalta toi sun eilinen 280kcal! Kun vain pystyisi tohon itsekin. :--)Eikä mua tuo mun 700kcal huoleta, oon aina tyytyväinen kun jää alle 1000 kalorin.
    Tsemiä sulle ihan älyttömästi! :--)♥

    VastaaPoista
  2. voi kiitos :)
    kyllä mä sen tiedän :)

    VastaaPoista
  3. Mä katon milloin mitäkin, suurta pudottajaa alan varmaan kattoo ehkä, ja sit niitä dieetit vaihtoon ja olet mitä syöt juttuja. :D

    Oikeesti mun katselut yleensä rajottuu siihen CSI - simpsonit - lost room - sinkkuelämää - täydelliset naiset -linjalle enkä pahemmin kato muuta :D

    VastaaPoista