tiistai 19. tammikuuta 2010

I know these clouds are gray that im living under




CHOCOLATE ALERT!


voi voi ryhävalasta!!




Näin taas tälläkertaa. Motivaatio palautui ehkä 10 minuuttia sitten, kun aloin laskemaan mitä kaikkea olen tänään sisääni rohmunnut. Keittoa päivälliseksi (n. 200 kaloria) ja lisäksi 600 kalorin edestä suklaata. Vittu mä olen seonnut!!!


Tuntu kuin olisin ollu jossain hypnoosissa, ja olisin säpsähtänyt siitä hereille kun kävelin huoneeni peilin ohi. Voi tota mun ruoka-raskausmahaa ;(


Okei, eli motivaatio palautu ryminällä, ja kantapään kautta oppii parhaiten, vai?




En aijo alkaa masentumaan tästä mättöämisestä, koska mitä se mua hyödyttää?
Ei mitään.
Sitä vastoin kuntoilu auttaa ongelmaan kuin ongelmaan. Nyt on pakko kyllä saada pari koulujuttua valmiiksi, joiden varjolla jätin tänään menemättä kouluun... Ikävä kyllä, koska koulussa ollessa ei kalorit olis ikinä päässyt nousemaan noin korkealle :(





Mutta siis, kouluhommien jälkeen kuntopyörälle, sieltä tulee tänään tv:stä loistavaa reverse-thinspoa, eli siis Suomen Suurin pudottaja. Sitä katsoessa onkin otollista kuntoilla ;)









Toivottakaa mulle parempaa kuria loppuillalle, olette ihania :)





Love,
Marissa <3

1 kommentti:

  1. Tsemppiä! SÄ PYSTYT SIIHEN! älä anna sen suklaan vainota sua , unohdat sen ja kuntoilet senkin edestä! Ja huomenna syöt extra terveellisesti! =)

    VastaaPoista