sunnuntai 1. elokuuta 2010

And it hurts to know that you belong here

On ikävää, kun tosiasiat lyödään silmille. Ilman mitään varoitusta, ja sit vaan odotetaan, et kyllä se kestää, eihän se voi tosta ottaa itseensä, miks sä et heitä läppää ja naura niinku yleensä?

No kun mä en jaksa!

Sain tänään tietää, että mun eksällä on uus tyttöystävä. Mut hei ei se haittaa, eihän tää asia kuulu mulle enää mitenkään, joten eihän se mua voi haitata.

Vituttaa.

En mäkään aina jaksa hymyillä. Se on rankkaa, enkä mä pysty tätä helvetin nauru maskia pitämään koko ajan päällä. Kohta alkaa taas koulu, ja musta tuntuu et oon hukannu tän koko heinäkuun. Mitä mä oon tehny viimeiset 3 viikkoa? en mitään, märäntynyt kotona...

Mun on nyt vaan pakko laihtua, että olisin saavuttanut edes jotain. Haluan taas kuulla, kun ihmiset ympärillä ihmettelee miten mä oonki laihtunu niin nopsaa, ja miten kivalta mä nyt näytän. Eikä tollasta kuule, ellei sen eteen tee töitä.



Tänään (tai siis eilen, 31. päivä) kaloreita kerty 680, oon ihan tyytyväinen.


Love,
Marissa

2 kommenttia:

  1. Hyvin kaikki menee, pikkuhiljaa kaikki muuttuu paremmaksi!:)

    VastaaPoista
  2. 680 ! Taas kerran ihanan vähän !

    Effy on ihana, olen samaa mieltä.

    Nyt pelottaa juuri nuo tulokset, toivon niin, että tulokset olisivat hyviä...

    VastaaPoista