sunnuntai 1. elokuuta 2010

Yesterdays feelings will all be lost in time




Pää lyö tyhjää... en tiedä miten aloittaa. Olen tuijottanut tätä valkoista ruutua kohta 20 minuuttia. Voisin kai aloittaa tästä päivästä, siinä olis ehkä jotain logiikkaa :D


Tänään kun heräsin aamulla heräsin jälleen kerran tyhjään taloon. Tämä olisikin ollut ihanaa, elleivät vanhemmat olisi taas olleen niin ihanan huolehtivaisia siitä, että syönkö heidän poissa ollessaan kunnolla. He olivat jättäneet keittiön pöydälle lapun, ja sen viereen ihanan valmiin aamiaisen.

Mulle tulee tollasesta aina kauheen paha mieli, koska joku toinen on nähny mua varten vaivaa, ja käyttänyt aikaa tehdäkseen jotain mikä normaalia lasta varmaan ilahduttais tosi paljon. Söin sen aamupalan, eikä mulle siitä tullut mikään kauhee morkkis. Siinä oli leipää ja hedelmiä ja jotain tollasta. Ei onneks mitään kauheen kalorista, eikä leiväl onneks ollut rasvaa (joka ällöttää mua jostain syystä tosi paljon, en oo koskaan tykännyt).


Kalorit on lähinnä ton aamiaisen takia nyt 635, johon tulee vielä iltapalasta ( jogurtista ja mandariinista) 105 kaloria lisää. Eli päivän total tulee nousemaan 740, eli oon ihan tyytyväinen.


Olen hieman huolissani miten ens viikko tulee onnistumaan. Mun on PAKKO onnistua hyvin, koska miten mä muuten kehtaan näyttää taas naamani kaikille meidän koululaisille? Huolen aiheena on mun siskoni, joka tulee meille alkuviikosta. Tää mun sisko syö niinku joku norsu, mut on mua silti huomattavasti laihempi. Eli mulla tulee olemaan vaikeuksia muistaa, että vaikka se on laiha ja se vai syödä jotain, ei tarkoita et mä voisin tehdä samoin.

No, onneks mulla on teidät ihanat lukijat tukenani. Ootte mulle oikeasti tosi tärkeitä, koska en mä muuten vois selittää näitä mun juttujani kellekkään.


By the way, katoin tänään youtubesta dokumentin nimeltä "truth about online anorexia". Oli ainakin mun mielestä hyvä, joten täytyy nyt täälläkin mainostaa :D





Lots of love,
Marissa

3 kommenttia:

  1. Nii, harmittaa vaa ku ei mul oo ollu mitää repsahduksii, joutuu ottaa ton 500 kalorin "säännön" vaa sen takii ettei tulis pyörrytyst ja sellast iha sairast oloo ettei jaksa ees portaita nousta tai olla pystys pitempää ku 5min.. :/

    VastaaPoista
  2. Mä oikeasti ihmettelen noita ihmisiä, jotka syö minkä kerkeää ja pysyy saman kokosena tai pahemmassa tapauksessa vielä laihtuukin! Asia jota en voi ymmärtää.

    Tsemppiä, muista että me jos jotka kuunnellaan :) ♥

    VastaaPoista
  3. Mä olen myös kateellinen noille ihmisille, jotka voi syödä ihan mitä tahansa ja kuinka paljon tahansa ja silti ne tyyliin laihtuu lisää ja aamulla niiden pömppis on hävinnyt.. Kumpa munkin maha suoristuis aina aamuisin.. :D

    Tsemppiä ♥

    VastaaPoista