maanantai 30. elokuuta 2010

Start something good


Tänään on maanantai, ja mun uuden laihdutus-suunnitelman eka päivä.
Olen siis nyt päättänyt laittaa stopin tälle paisumiselle, siis ihan oikeasti. Tää on järkyttävää, ja nyt tää loppuu.


Olen siis suunnitellut ottavani aina viikolle tietyn määrän kaloreita, ja vähentäväni sitten niitä joka viikko tietyn määrää. Ajattelin että näin pääsisin hyvin alkuun, kun ensin tekisin suunnitelman itselleni vähän suuremmilla kalorimäärilla, ja sitten vaan vetaisin aina yhden ruoan kerrallaan pois, niin se ei tuntuis niin ylitsepääsemättömän vaikealta.


Toivon todella että tää menee putkeen, ja olen kyllä ihan luottavaisin mielin :)
Tänään saattaa mennä kyllä vähän suunniteltua kalorisaldoa suuremmaksi, koska söin aika suuren lounaan :( Mutta ei sille enää mitään mahda, pitää sitten nipistää huomisen syömisistä, niin että viikon lopulla saldo on silti se mikä pitääkin :)


Onnistuin muuten viettämään ihanan viikonlopun, ja olen hyvin päättäväinen, etten anna tän syysmasennuksen vaikuttaa muhun niinkuin se on tähän asti näyttänyt vaikuttavan. En itsekkään jaksa enää tätä mun jatkuvaa valitusta



Be positive, and think thin!




Love,
Marissa




Ps. Kiitos niille ihanille ihmisille, jotka kommentoi edelliseen postaukseen. Oli paljon kivempi tulla taas selittämään tänne jotain, kun tietää ettei se vaan heti katoa jonnekkin netin syövereihin :D

2 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Be positive, and think thin!

    IMO toi on tosi kivasti sanottu tai sillei en osaa selittää, mut sopii hyvin fiilareihin, ku kaikilla tuntuu olevan syysmasennusta liikkeellä!
    Voimia ja haleja täältä, kyl sä onnistut ku tahdot vaan :3 ♥

    VastaaPoista