keskiviikko 11. elokuuta 2010

Sometimes i question why im still here


Tänään tuli kaloreita 1100.



Liikaa, mut sitä nää menkat tekee. Koko ajan tekee mieli jotain, en jaksais tällasta oikeasti. Mahaan sattuu kun söin liikaa muroja. Tekis niin mieli taas oksentaa, mut aion pysyä lujana. Olen lipsunut kesän aikana aivan liian usein.



Huomenna on koulukuvaus. Tulin siihen tulokseen, että näytän lihavalta ihan jokaisessa vaatekappaleessa mikä mulla on, joten siinä meni sekin panikointi. Turha panikoida asiaa, mille ei voi enää mitään. Tietty just sen takia tänään olis pitänyt mennä hyvin. Mut huomen menee paremmin, mä lupaan! On vaan pakko mennä...



Olen silti iloinen että koulu alkoi taas. Siis mitä? Joo, olen oikeasti todella tyytyväinen, et nyt ei oikeasti ole niin monta tuntia aikaa syödä per päivä. Tänään mulla oli todella rento koulupäivä, ja mä oikeasti näen itseni tällä hetkellä pärjääväni tän jakson oikein hyvin. Tein tänään läksytkin, joka on mulle jotain todella epätavallista :D



Mun pitäis viel täyttää kaikkia koulu lomakkeita tänään, kopioida muistiinpanoja, ja taikoa itselleni mystisesti jostain lisää vihkoja.



Luulenko mä vaan, vai keskittyykö tää mun blogi nykyään enemmän mun koulujuttujen valittamiseen, vai laihduttamiseen?
Lupaan oikeasti kunnostautua laihdutuksen saralla, vaik välillä ei vaan millään jaksais, niin kyllä mä tiedän, että en mä loppupeleissä voi tästä luopua. Välillä menee vähän huonommin (niinku nyt), mut on todella motivoivaa lukea sillon just jotain teidän onnistumis postauksia :)





Lots of love,

Marissa

3 kommenttia:

  1. Musta aina tuntuu, että jonkun kirjoitustapa näyttää tutulta, mutta sitten jotkin asiat ei täsmää.

    Mäkin oon tavallaan helpottunut siitä, että koulu alkoi taas. Juuri tuosta samasta syystä, kuin itselläsi.

    Tsemppii kunnostautumiseen! ♥ Joskus se on turhauttavan vaikeeta ottaa itseään niskasta kiinni.

    VastaaPoista
  2. Heei, toi kalorimäärä ei ole paha, kun tsemppaat nyt. Ei ole vielä liian myöhästä!

    Tsemppei pieni ♥

    VastaaPoista
  3. Älä stressaa tosta kalorimäärästä, ei se ole niin paha kuin luulisi! ♥
    Voimia ja haleja ♥

    VastaaPoista