torstai 5. elokuuta 2010

Two day fail


Tiistai ja eilinen oli molemmat jotain ihan kamalaa.



Eli, tiistai illalla siskoni tuli meille. Leffa ja leffaherkut mukana. Katsottiin sit se leffa, ja mäkin iloisesti vaan söin. Ja kalorit yli peruskulutuksen. Tiedän, olen valas. Mut odotas vaan, vielä tää pahenee.


Tiistai illalla pyörin sit joku 3 tuntia sängyssä, ja manailin et miten voin olla noin ajattelematon ja tyhmä. Ja jättää viel laksat ottamatta.


Keskiviikkona mulla oli koko päivä hienosti suunniteltu. Ei pitänyt olla feilaamiseen mitään mahiksia. Mutta olipa kuitenkin. Kaikki meni hienosti iltapäivään asti, jolloin noi kertoi et illalla mentäis mammani synttäreille, ja sitä ennen käytäis hesessä syömässä. Ja jälleen kerran kalorit yli peruskulutuksen. Ja muistin sit laksatkin...



Mutta tänään mä lupaan olla parempi, enkä antaa niiden pakottaa mua tekemään vääriä päätöksiä! Ne ei saa pakottaa mua mihinkään, sillä loppujen lopuksi se olen mä ketä siitä päätän. Ei ne kuitenkaan sitä ruokaa mun kurkusta alas tunge, vaan se olen ihan minä itse



vaan en enää. Koulun alkuun on liian vähän aikaa, mä tunnen miten paniikki alkaa iskemään.


Postaan tänään illalla tai huomenna jos pystyn sen huomaamatta tekemään




Love,
Marissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti