perjantai 30. heinäkuuta 2010

Friday night fever

Eilinen ei mennyt mitenkään loistavasti, tasan 1000 kaloria... inhottaa aina kun tulee neljä numeroinen luku.


Tänään heräsin poikkeuksellisen myöhään, vasta joskus klo 13. Hehe, huomaa kyllä et ketä ei onnistunut saamaan kesätyöpaikkaa. Mun vanhemmilla on nyt molemmilla myös loma, joten ne on oikeasti aina kotona. No, nyt ne oli kuitenkin molemmat häipyny jonnekin, joten sain syödä aamupalaksi ihan rauhassa vaan mandariinin. Mun mielest ei mikään oo rennompaa kuin olla itsekseen kotona. Ei tarvii miellyttää ketään, eikä ketään oo häiritsemässä. Kuulostampa mä anti-sosiaaliselta :S


No, tuli ne sit kuitenkin kotiin, ja alko laittaa päivällistä. Meil oli jotain pastaa, jota ne tietty pakotti mutkin syömään. Ällötti, en oo syöny päivälliseks muuta kuin salaattia tai kasviskeittoa viimeiset 2 viikkoa... Joten tietty mun maha tuli sit ihan järkky kipeäksi. Ei yhtään kiva.


Mun ilta suunnitelmat peruuntui. Oli tarkoituksena mennä istuu kavereiden kaa iltaa, nauttimaan hyvästä seurasta ja musiikista. Ja tietty alkoholista. Et vaikka mua ärsyttääkin tosi paljon et se peruuntui, olen jotenkin salaa silti tyytyväinen. Eipähän tuu niitä alkoholi kaloreita. Voi kyllä olla, että siirretään suunnitelmat huomiselle, mut kattoo nyt...


Oi, kävin tänään kaupungilla ostoksilla, ja löysin vaikka mitä. Ja tuli siinä samalla varmaan vähän käveltyäkin, eli toivottavasti kului jotain siitä pastasta D:


No joo, siinä tais olla mun tän päivän kuulumiset. Toivottavasti tellä on kaikilla luvassa hauska viikonloppu.

Aivan, ja tervetuloa takaisin Neph ;)




Lots of love,
Marissa

3 kommenttia:

  1. nii, se on käyny tavallaa vahingos et syön nivähä mut ku pärjään oikeesti paljo vähemmäl nykyää nii se toimii sillei :) ja paino putoo <3

    VastaaPoista
  2. Sait mut hymyileen NÄÄIN paljon ♥ Kiitos ihana :) ♥ :D

    Nyt loppukiri! Todellakin :) ja hei 1000kcal on hyvin, tosiaan! :)

    Ja joo, mustanpitsin yö on pitsiviikon huipennus. Pitsiviikko on Raumalainen semmonen perinnejutska, et on kaikkii tapahtumii. Ja sit se yö on semmonen et on kaikkii kojui yölläki auki ja sit jotku kaupatki on ja tällai... :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kovasti kommentistasi ja paljon tsemppiä sullekkin <3

    VastaaPoista