torstai 5. elokuuta 2010

i wish i could live off coffee and cigarettes

Istun keskellä olohuonetta, koko perheen keskellä kannettava sylissäni, ja toivon et ketään ei kiinnitä huomiota siihen mitä teen. Ei vaan jaksa kiinnostaa.


Tänään oon jo nyt syönyt liikaa, mut en yli 1000 kaloria. Onneks. Vaikka nää täällä mua pakkosyöttääkin koko ajan (oikeesti, kuka syö kaks lämmintä ateriaa päivässä?? ehkä jotkut ylipainoiset, mutta ei ketään teistä ainakaan). Eli yli 1000 en silti saa mennä, koska en mä varsinaisesti haluais että mut sekoitetaan kouluun mennessäni valaaseen :S


Ärsyttää noi muodin huipulle kilpailijat, eiks ne oikeasti osaa tehdä muuta kuin valittaa? Toisaalta, en mäkään taida paljon muuta osata


huomiseen



Think thin beauties


Love,
Marissa

3 kommenttia:

  1. Mä olen valas, älä sinä liity valaskerhoon. Vaikkakin ilmaisena jäsenetuna saisit itseinhon ja jatkuvan läskiahdistuksen!
    Tosin ne ovat myös jäsenyyden hinta, joita saa maksaa koko jäsenyyden ajan.

    En suosittele :)

    VastaaPoista
  2. Eikös se kuulu ihan terveelliseen ruokavalioon, että syö kaks lämmintä ateriaa päivässä? No mutta me ei taidetakaan syödä kovin terveellisesti. :)

    Mä en ymmärrä, miksi noissa kaikissa muodin huipulle ja huippumalli haussa jne ohjelmissa ne joko valittaa jostakin tai sitten puhuu paskaa toisistaan.

    VastaaPoista
  3. Heissan! Ryhdyn lukijaksesi, kirjotat tosi mielenkiintosesti (--:

    VastaaPoista