torstai 26. elokuuta 2010

Puolipirteä postaus


Ikäväkseni täytyy heti alkuun myöntää että laihdutus ei edelleenkään maistu. Kaikki ruoka sitä vastoin maistuukin. Oi tätä itseinhon määrää.



Olen nyt ottanut sellaisen linjan, että ruokaa kuuluu ja saa syödä. Sen ei pitäisi saada mulle aikaan mitään ahdistusta, jos syön ihan normi ihmisen määrän. Mutta tää toimii vaan perjaatteessa. Tää ahdistus ja itseinho on kyllä tän laihduttamisen aloittamisen huono puoli.



Onneks vain todella harvat ihmiset näkee mun läpi, kulissit pysyy ylhäällä, ja vaikutan ihmiseltä, joka pitää itsestään kuten normaali ihmisen kuuluukin. Silti en voi kuin katsoa ja mittailla silmilläni kaikkia koulussa ohitseni käveleviä toinen toistaan laihempia opiskelijoita. Arvioin ihmisten vatsoja, jalkoja, painoja ja BMI:tä... Ja enemmän kuin laihoja ihmisiä, kadehdin niitä, jotka vaikuttaa iloisilta ja onnellisilta.
_
_
Huomenna vaihdan maisemaa ja koitan nauttia elämästäni. Katsotaan mitä siitäkin tulee, jos taiteiden yö vaikka sais mut piristymään... No muttamutta, täytyy vaan työntää se itseinho sinne taka-ajatuksiin, ja koittaa keskittyä olemaan pirteä ja iloinen. Vaikeaks menee.
_
_
Anteeks et mun postaukset on tällasta paskaa nykyään, lupaan koittaa piristyä ja postailla paremmin alkuviikosta kun taas on aikaa :)
_
_
Love,
Marissa
_
_
_
P.S Lukeeko tätä enää ketään?

3 kommenttia:

  1. Minä luen, minä luen! Ja onhan sulla vielä 83 lukijaakin, että älä hätäile! :) olen itsekin vähän ihmetellyt kun ei kukaan kommentoi sun juttuja, mut varmasti sitten kun saat vähän paremman fiiliksen ja silleen... mut voimia ja tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  2. Se on "kukaan", ei "ketään" :)

    Minä luen! Tsemppiä, kyllä se laihdutuskin alkaa maistua kunhan tarpeeksi ahdistelet itseäsi.

    VastaaPoista
  3. edelleen täällä lueskelen :)
    Sori oon vaan ihan kamalan laiska kommentoimaan. Pitää yrittää jatkossa vähän piristyä ja kommentoida enemmän.

    VastaaPoista