maanantai 26. huhtikuuta 2010

We wont hear a word they say, they dont know us anyway

Kello on paljon, ja mun pitäis olla jo nukkumassa. Väsyneenä on energia vajetta, ja sillon tulee syötyä enemmän. Eli nukkumaan heti tän postauksen jälkeen, se on lupaus ;)


Tänään meni ihan ok hyvin. Harrastin tänään jopa liikuntaa, vaikka eihän sen pitäis mikään saavutus olla. Joka päivähän mun pitäis harrastaa liikuntaa. Anyways...


Tänään meni siis syömiset melko hyvin... ellei oteta huomioon pientä sekoamista murojen kanssa. Ne on mun pahe, ei voi mitään. Tai no pakko yrittää voida. Mä oon päättänyt, että saan tiputettua kilon sunnuntain punnitus päivään mennessä. Voi tulla vaikeuksia, koska on vappu, eli alkoholia tulee ja perheaterioita myös x[ Täytyy silti koittaa selvitä.


Olen suunnitellut, että voisin kehitellä vapuksi jonkun hienon vähän erilaisen postauksen, joten kyselenkin teiltä nyt, et mitä haluaisitte? Jotain ruokapäiväkirjaa, thinspoa tai mitä ikinä mieleen juolahtaa. Olen melko avoin ehdotuksille, mut en kuitenkaan takaa mitään ;))


Nyt pitää oikasti mennä nukkumaan.
Hyvää yötä, ootte tärkeitä :)




Love,
Marissa xo

4 kommenttia:

  1. Tee vappupostaukseen ihan jotain mitä haluat :) ♥

    Tsemei :)

    VastaaPoista
  2. joo mä älyän mitä tarkotat ;)
    itse asiassa jos se toinen ääni sais kunnon vallan päässä, niin kaikki luistais taas paremmin...

    VastaaPoista
  3. uskaltaisitko laittaa kuvan sun kehosta? :)

    tai sit just thinspo-postaus...

    tai ehkä jotai kuvia vapulta, tietty sellasia mistä ei voi tunnistaa kuka ne on ottanut tai kuka niis esiintyy.. :) mut vähä että missä liikuit ja MITÄ JOIT ja sillee:D

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Voimia sulle kans ♥

    VastaaPoista