torstai 29. huhtikuuta 2010

Wappua odotellessa...

Eli, sain pari ehdotusta tohon erikoispostaukseen, kiitos niistä :))
Jos jollekin vielä tulee ideoita, niin tänne vaan.

Sitä kuvapostausta en tällaisena valaana tee, mutta lupaan sellaisen teille kuitenkin jossain vaiheessa.
Tyyliin 3 kilon päästä tai jotain :D
Vielä en vaan pysty, tulis nimittäin sellasta reverseä teille kaikille ettei mitään rajaa.


Sitä "päiväni kuvina" tyylistä postausta mietin pitkään. Se olis mun mielestä tosi kiva idea, ja tekisin sellaisen tosi mielelläni. Ongelma ilmenee vaan siinä, ettei mulla ole omaa kameraa, joten niiden kuvien siirtäminen jonkun muun kameralta koneelle vois olla vähän vaikeaa. Mut aion silti koittaa saada sellasen aikaan, ellei muuten, niin etsiskelen netistä jotain kuvia missä näkyy mun vappu jotenkin valmiina kuvina. Jos ketään tajus tosta mitään :P


Laihdutus on mennyt hyvin ja hyvin huonosti. Tänään ja maanantaina meni melko mallikkaasti, mut tiistai ja keskiviikko meni aika penkin alle :(

Oli muuten ihana katsoa tänään Rachel Zoe:a, tuli jotenkin ekaa kertaa siitä kauhee liikunta inspis. Ikävä kyllä se tuli vaan vähän myöhään, ottaen huomioon, että ehtisin syömään sitä ennen jo jäätelöä.
Hyihyi Marissa, EI NÄIN.


Olen innostununt muuten ihan kympillä listojen tekemisestä. Olen koko tämän viikon aikatauluttanut joka ikisen päivän aamusta nukkumaanmeno aikaa myöten. En tietenkään ole aivan noudattanut listojani, mutta stressin määrä silti vähenee, kun on joku aikataulu missä pysyä. Koulujutut kyl jää listojenkin kanssa aina tekemättä, hehe. Pitäis oikeasti tsempata koulunkin suhteen, en halua vetää ihan paskoja numeroita syksyn kirjoituksista. Oi tätä lukiolaisen ihanaa elämää...


Tietääkö joku, että kuinka paljon kaloreita on yhdessä sellasessa "metrilakussa" mitä myydään vappu torilla?
Mulla ei ole mitään tietoa, ja mun on pakko saada syödä yks sellanen, et saan itseni vappu tunnelmaan. Paitsi tietty jos siinä on ihan törkeästi kaloreita, sit syön siitä vaan pienen osan... Mut siis jos joku tietää, niin PLIIIS kertokaa mulle :)))




Love,
Marissa xo

2 kommenttia:

  1. Koitin ettii tota metrilaku juttuu ja löysin semmosen et yks painais 50g ja siin olis 180 kalorii. Ku sen mukaa 100g täytelakuu sisältää 360kcal, nii sit se menis sen mukaan.

    Ei noit uskalla ostaa, mun pitäis nimittäi mennä vappuna sinne vapputoril tai semsel ja aateltii ostaa metrilakui. Tai ehkä yhen uskaltaa syödä :)

    Tsemei sulle :)

    VastaaPoista
  2. kiitti <3 pelkäänpä vain, että en ikinä tuu saamaan kunnon mallijalkoja, kun tämmöinen säälittävän lyhyt olen, mutta luiset ainakin!
    tsemppiä ♥

    VastaaPoista