sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

Ei ihan niin "pika postaus"

Sori siitä eilisen vuodatuksesta, olin väsynyt ja todella kärttyinen.

Sitä se syöminen teettää.



Nyt mulla on oikeasti ihan kauhea kiire, kello jo yli 11. ja mulla on läksyt tekemättä, suihkussa käymättä, huomiset vaatteet& liikuntavaatteet katsomatta yms yms...
Eli tästä tulee nyt ihan pika postaus :)


Haluan kiittää ihmisiä, jotka kommentoi siihen mun eiliseen postaukseen. Tajusin siitä, miten tyhmältä idealta joku tauko kuullostaa. Mä tajusin, et sehän olis aivan selvä luovuttaminen, " the easy way out". Ja mä en harrasta sellaisia oikopolkuja ja matalia aitoja... paitsi koulutöiden kanssa ;)


Tänään meni paljon paremmin kuin eilen, mutta ei loistavasti. Musta tuntuu, että koska tää laihdutus nyt kuitenkin jonkun verran takkuaa, niin yritän olla sellaisella 700-900 kalorilla päivittäin, ja viikonloppusin sit ehkä enemmän.
Tiedän että jonkun lukijan suu loksahtaa auki, ja mä tiedän itsekin että toi on mulle aika suuri määrä. Mut kyllä sillä laihtuu. Musta tuntuu etten vaan enää osaa mennä pienemmilläkään :(


Ai niin, kävin tänään vaa'alla, ja ihmeekseni paino oli pysynyt viime viikosta samana. Kyllä kannattaa olla kipeänä, niin laihtuu... vitsi vitsi :D
Mutta siis, mitään taukoa ei ole tulossa, vaan päinvastoin, yritän kirjoittaa tänne usein, jotta repsahtelu vähenis. Toivottakaa mulle onnea, sitä tää valas tarvii ;P




Lots of love,
Marissa

5 kommenttia:

  1. ONNEA♥ sä pystyt siihen :) mä tiedän sen :) ♥

    VastaaPoista
  2. Tsemii, kyl sä siihe pystyt ko vaa uskot ittees! :--) ♥

    VastaaPoista
  3. Samaa toivon mäkin ;D

    Joo, itse olin kanssa luovuttamassa mutta nyt aion yrittää taas kunnolla. Kaipaan niin paljon sitä fiilistä kun laihtu päivittäin <3

    VastaaPoista
  4. Jäin sittenkin tuohon harrasteryhmään. ehe ehe.

    Totta, paitsi tällaiselle läheisriippuvaiselle pikkupaskalle =)

    Hyvä ettet pidä taukoa. Mä ihmettelen mitä se edes auttaa? Energian säästämistä? :)

    No ehkä se joillekkin toimii..

    haleja<3

    VastaaPoista
  5. Kipeenä peruskulutus nousee jonkin verran kun keho taistelee ja tappaa bakteereja :DD Jotain sellasta opin bilsan tunneilta :D

    Tsemppiä !

    VastaaPoista