sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

I can keep trying, but things will never change

En tiedä miksi valvon, kun kaikki muut ovat jo nukkumassa. Yöt on mun mielestä ihanaa aikaa. Mun mielestä on jotenkin levollista ajatella, että suurin osa kaupungin asukkaista on tällä hetkellä nukkumassa. Tosin tällä hetkellä ei mikään tunnu levolliselta.


Eli kyllä, tänään oli taas huono päivä.
Mun on vaan niin vaikea päättää, et mitä mun pitäis tehdä. Mun ajatukset tästä syömistouhusta jakautuu kahteen eri "ryhmään". En tiedä pitäiskö mun vaan syödä noin 1500 kaloria, olla normaali, ja pysyä tässä painossa. Se olis viisasta, koska en halua saada tästä mitään ongelmaa itselleni. Haluan elää normaalisti, ihan niinkuin kaikki muutkin.


Ongelma on siinä etten haluaa näyttää normaalilta. Tai varsinkaan, kun näytän omasta mielestäni vielä normaalia suuremmalta. Haluan laihtua, olla kaunis, enkä näin lihava kuin mikä nyt olen. Haluan syödä omenan päivässä ja elää kahvin voimalla. Tiedän ettei se olisi järkevää, mutta järkevyys ei paljon jaksa kiinnostaa.
En vaan tiedä...


Mun nimi on Marissa, ja mä olen ikuinen epäonnistuja. Mä epäonnistun säälittävän usein, ja onnistuneetkin päivät menee huonommin kuin muiden feilaukset. En myöskään nykyyän osaa ikinä enää kommentoida kenellekkään mitään, mikä äryttää mua ihan sairaasti.


Ehkä mun pitäisi pitää taas vaihteeksi taukoa, kun en näemmä osaa enää oikein kirjoittaa tännekään. Tässäkin oon istunut jostain vähän yli yhdestä asti, ja nyt kello on jo yli kaksi. Ehkä pitäis mennä nukkumaan.
Se mitä mun oikeasti pitäis tehdä, on yrittää epätoivoisesti kuluttaa tämän päivän mammutti kalorit jotenkin pois... Siihen mä kuitenkin oon aivan liian laiska.


Kirjoitan jotain huomenna, kun on punnitus päivä. Paino on varmaan noussut, mut katsoo sitten. Kerron myös huomenna jos päädyn johonkin lopputulokseen sen tauon kanssa.


_

3 kommenttia:

  1. Mäkin istun hereillä, tosin ihan toisista syistä... Mullakin oli vielä kuukausi sitten toi sama juttu, että pitäisikö vain syödä normaalisti ja suhtautua ruokaan kuin kaikki muut. En pysty siihen. Se ahdistaa liikaa.

    Ja kuule, sä olet failaaja vasta sitten ku annat periksi koko hommassa, ja sitä et ole tehnyt, joten et oo failannu. Muista, että vain siksi että tänään menee huonosti, ei tarkoita että sun pitää antaa periksi.
    Tsemppihaleja ♥

    VastaaPoista
  2. Jos halua riittää niin on myös halua onnistua. Koita pärjäillä :) ja päätät mitä päätätkin mä ainakin tuen sua ♥

    Kyllähän sä voisit koittaa laihduttaa vaikka sillee et syöt 1000 kaloria päivässä tai jotai vähän terveempiä määriä :) kyllä silleekin laihtuu, mutta hitaammin (ja sillee ne kilot pysyy paremmin poissa!)

    VastaaPoista
  3. sä kyl oot jo tosi laiha, tiädä se! :-) halei♥

    VastaaPoista