sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

Flattery will get you nowhere

Tänään on ollut hyvä päivä!! :D
oon niin iloinen et vihdoinkin tuli taas vähän vähemmän syötyä.
Jotenkin on ollu ajatukset ihan muualla, ja koko ajan paljon tekemistä.


Oon saanut tänään tehtyä tosi paljon kouluun liittyviä rästi hommia. Tiedän, melko tylsää, mut on jotenkin niin paljon kepeämpi olo, kun tietää ettei ole niin monta asiaa painamassa päälle.

Tänään koin myös tutuksi tulleen tunteen, kun vaaka taas aamulla näytti sitä yhtä ja samaa tuttua lukemaa. Mun paino ei varsinaisesti ole muuttunut sitten tammikuun lopun. Ihan hirveää, mut toisaalta en ole lihonnutkaan, ja mun todellakin pitäis olla, oon meinaan syönyt sen verran kauheita määriä.

Olin perjantai-iltana viihteellä, ja tuli sitä alkoholiakin nautittua. Kauhea kaloripommi, tiedän. Näin myös paria kaveria, ja muutamaa vanhaa tuttua. Yksi näistä vanhoista tutuista alkoi sitten valittamaan mulle, että valitan painostani ihan liikaa. Kysy sitten, että mikä mun painoindeksi on. En tietenkään vastannut, en halua kertoa ihmisille mikä lihava possu olen. Hän sitten veikkasi, että kuitenkin on joku 17

...

...

Siis anteeks MITÄ!! Siis tämä ihminen painaa itsekin mua vähemmän, mutta ei selkeästi tiedä yhtään mistä puhuu. Teille kuitenkin tiedoksi, että mun painoindeksi on kyllä vielä ihan selkeästi normaalipainoisen puolella.


No mutta, tapasin siellä juhlissa yhden pojan, mikä on sit ollu tänään aika paljonkin mielessä. Ihan liian paljon, sillä on todella suuri mahdollisuus, ettei tästä tule yhtään mitään. Vaihdettiin numeroita, mutta pelkään pahaa, että kyseinen poika onkin ihastunut mun kaveriin, eikä muhun. Eli jippii, teinidraama on palannut taas munkin elämään. How fan-fucking-tastic! -.-'
No, aika varmaan näyttää.

En sitten tiedä johtuuko tää mun eksästä, mut jotenkin on odotukset tänkin jutun suhteen ihan nollissa. Olen jotenkin vakuuttunut, että pieleen menee. No, yllätynpä sit iloisesti, tai sit saan sen mihin oon varautunutkin.



Hyvää sunnuntaita teille kaikille,
ja hirveästi tsemppii alkavaan viikkoon! :))




Love,
Marissa xo

4 kommenttia:

  1. Tuollaiset kommentit on aina jotenkin hetkellisesti piristäviä, uskoi niihin sitten tai ei.
    Tsemppiä sullekin, nyt me onnistutaan:)

    VastaaPoista
  2. Tsemppejä, hyvä että on mennyt hyvin!! ♥

    VastaaPoista
  3. :) ihana kuulla et sul menny syömiset hyvin. toivottavasti itelki alkais menee paremmin.

    VastaaPoista
  4. Mä en yhtään usko että olet lihava possu ja painosta valittaminen todella saattaa aiheuttaa ärsytystä varsinkin jos joku hoikka valittaa (esim. mun selkeästi alipainoinen kaverini aina ruikuttaa kuinka hänen pitäisi laihduttaa tai jos ollaan kahvilla ja ottaa pullaa alkaa valittamaan kun hänellä ei olisi varaa sellaista syödä). Mutta tsemppiä laihdutukseen, muista kuitenkin ajoissa lopettaakin :)

    VastaaPoista