torstai 15. huhtikuuta 2010

Random thoughts from thursday

Kontrolli palailee... hiljalleen mutta varmasti.
Jo oli aikakin. Kesä tulee, ja mä en ole valmis.


Mulla ei ole oikein mitään varsinaista sanottavaa, ja koulujutut painaa taas päälle. Erilaisia projekteja, jotka on jotkut viikkon, ja jotkut useita kuukausia myöhässä.
Mä en vaan saa aikaiseksi, jokin muu menee aina koulun edelle.
Ainakin ruoalla leikkiminen. Se menee aina HETI suoralta kädeltä kaiken edelle...


Mut oon miettinyt, että ehkä näin on silti hyvä. Olin tänään siskon kanssa saunassa, ja se kysy et olenko laihtunut, kun mun vatsa näytti kuulemma litteältä. Tuli tosi hyvä mieli, kunnes tajusin, että en ole. Että se taas näki omiaan. Että se johtuu vaan siitä, että mun sisko itse on lihonnut. Mut hetken aikaa olin tyytyväinen.


Eli tästä voi hitaammatkin jo päätellä, että oli se silti tosi kiva kuulla. Eikä tollasta mun mielestä voi ikinä kuulla liian usein. Motivaatio nousi taas vähän, ja jaksoin olla syömättä niitä leivonnaisia ja kakkua mitä kotiin oli noi porukat ostaneet.


Vappu tulee, ja mulla ei ole mitään suunnitelmia. En osaa päättää onko se hyvä vai huono asia. Olen alkanut olemaan todella varovainen sosiaalisten tilanteiden suhteen. Mietin etukäteen onko sovittu tapaaminen minusta mukava, tuleeko siellä syötyä, ja jos tulee, miten voin sen välttää. Ja jos en voi, niin miten voin välttää koko tilanteen.


Tiedän, että tämä on huonoa ajattelua, enkä saisi ajatella noin. Että jos alan jättää menemättä erilaisiin paikkoihin vain mahdollisen syömisen välttelyn takia? Musta tulee siinä tapauksessa erakko in no time... Mut jotenkin tuntuu varsinkin nyt kun on sinkku, ettei ole enää ketään ketä olis pakko nähdä koulun aikojen ulkopuolella. Voi vaan rauhassa jäädä kotiin...


En sit tiedä. Tuli varmaan aika päätön postaus, kirjoitin vaan suoraan vähän mitä ajattelin, niinkuin olisin voinut kirjoittaa esim. johonkin päiväkirjaan. No, takaisin omien ajatusten ja rästihommien pariin. *huoh




Love you,
Marissa xo

2 kommenttia:

  1. Hyvä että kirjoitit mitä mieleen tulee, kuin päiväkirjaan ♥ :)

    Hienoa että säkin oot löytämässä kontrollin taas!! ♥ tsemei :)

    VastaaPoista
  2. Niimpä:O Se on jotain niiin etovaa, kun joka suunnasta hölskyää tukin kokoisia, täriseviä selluliittireisiä... Todella toimivaa reverseä se kuitenkin on:D

    VastaaPoista