keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

"Do you want me to supersize it for ya?"

Eilinen meni pieleen.

Yli peruskulutuksen.

En tajua, miten mulla aina tulee sellanen kohta päivästä, että on pakko syödä. No, ainakaan mun maha ei enää nykyään murise, toisin kuin viime keväänä. Silloin sai koko ajan olla koulussa ihan paniikissa, et koska mun maha alkaa taas murisemaan niin kovaa et koko luokka kuulee.


Toisaalta nykyään mun maha vaan sattuu kun oon nälkäinen. Ei se ole musta yhtään sen parempi, mielummin vaikka kuunteisin sitä murinaa.




Huomenna on ruotsin koe. Oon ruotsissa aika surkea, ja se että kirjoitan nyt tätä siihen kokeeseen lukemisen sijasta ei varmaan tuu auttamaan asiaa yhtään. No, saa nähdä miten se koe sit huomenna menee : /



Aivan, ja kiitos ulalaa:lle, kun laskit ne mun laihdutus kalorit, jos se laskuri on kerran jotain täyttä puppua. Sillä linjalla sitten vähintään kesään asti :)


Oon lähipäivinä katsonut tosi paljon erilaisia ruoka dokumentteja netistä, parasta aikaa katson supersize me: tä. Jotenkin niin ällöttävää, ei pahemmin tee mitään roskaruokaa nyt mieli xP Eww...



Keskiiviikko on ehkä huonoin tv päivä... vai tuleeko tv:stä jotain mitä te katsotte keskiviikkoisin? Mä tarvitsen jotain tekemistä ton dokkarin jälkeen, ja kokeisiin lukeminen ei oo niin kauhean kiinnostavaa :D




Love,
Marissa xo




Ps. Haluan vielä kiittää peppiinaa, sä oikeasti pelastit mun päivän eilen. Oot todella tärkeä, vaikkei aina itsestä siltä tuntuisikaan :] Kiitos myös kaikki muutkin lukijat, ootte oikeasti kaikki mulle ihan kauheen tärkeitä <3

4 kommenttia:

  1. meitsil meni tä päivä päin peppua :-( huomen ehdottamasti sit pitää onnistuu! tsemit♥ :)

    VastaaPoista
  2. Mulla meni tänää hyvin... ihmettelen.

    Mut hyvin sulla menee, ja ää se on kauheet jos maha murisee, ite vaan jännitän vatsalihaksia, mut sä oot päässy siit jo eroon :)

    Mulla meni ruotsin koe ihan persiilleen, mut enkku ihan hyvin... Tsemppii kokeeseen ja muutenkin ♥ haleja :)

    VastaaPoista
  3. tsemppiä sulle paljon<3
    ps. Im back ;)

    VastaaPoista
  4. Toi mahan murina on kamalaa kun huoneessa on hijaista...:/ Viimeksi matikan kokeen aikana luokassa oli niin hiljaa että kuuli kaikkien hengityksen, ja eiköhän mun maha sitten päättänyt ilmoittaa olemassaolostaan ja murista. Ei, korjaan, se ei murissut... Mahasta kuului kamala ulvonta, murina ja sellainen kupliva ääni. Todella kovaa. Ja se kesti yli viisi sekuntia...:/ Not so nice, ja kaikki repesivät nauramaan... Shame on me...

    VastaaPoista