torstai 8. huhtikuuta 2010

The cloudy sky is making me hungry :(

Voisin aloittaa jokaisen postaukseni nykyään samalla tavalla.
En kestä, miten oon tämmönen possu?
No, eiliset kalorit meni vähän yli tuhannen, mikä siis on niin liikaa.


Mua ärsyttää tämmönen. Miks en voi vaan onnistua ihan oikeasti? Tänäänkin on jo torstai, ja pelkään tota sunnuntain punnitusta. Oon tällä viikolla liikkunut enemmän kuin varmaan ikinä aiemmin. Mulla on ollut koeviikot, joten oon aina ollut kotona jo joskus puolilta päivin, eli aikaa on ollut enemmän kuin paljon käytössä. Tämä taas johtaa siihen, että en syö mitään turhaa illalla, vaan teen sen jo iltapäivällä! voi *** sentään!

~ ~ ~ ~

No joo, mutta tämä on siis johtanut hyvin ahdistuneisiin lihaskunto sessioihin, joilla yritän epätoivoisesti pelastaa valasvartaloani omalta itseltäni. Olisko kellään mielessä mitään tosi kuluttavaa treeniä jaloille? Ihan vaan että jos tänäänkin taas menee huonosti. Kalorit on tässä vaiheessa jo jotain ihan hirveää, ja tarkoituksena olis syödä tänään enää iltapalaksi jogurtti. Jos ja KUN kaikki menee loppupäivän ihan putkeen, on mun kalorit iltaan mennessä vähän alle 900.

Liikaahan se on (taas) mutta paremmin kuin eilen...


Onneksi tänään on sentään torstai, eli siis viikon paras tv päivä! :D Lihava perhe ensin klo 20-21, ja siitä sitten iki-ihana rachel zoe, johon oon jäänyt auttamattomasti koukkuun... kaikki ne ihanat vaatteet, kengät ja kaikki! ahh :))


Oon lähdössä joku puolen tunnin päästä kaverin kanssa kaupungille, ja pitäis sitä ennen tehdä vähän jalkalihaksia. Ai niin, eihän mun paino oo voinut nousta näistä mun lihasten tekemisistä? Eihän lihakset kasva jos syö alle peruskulutuksen?


Oi kun olis jo kesä... tai edes kunnolla kevät. Mulla on ollut kauhea halu lähteä lenkille, mutta toi masentava ilma pitää mut kyllä visusti sisätiloissa. Voishan sitä tietty lähteä vaikka kävellen sinne kaupungille...


Joo, niin mä teen. Sit mulla taitaakin olla jo kiire, et ehdin sovittuun aikaan keskustaan.





Lots of love,
Marissa xo

1 kommentti:

  1. Niitä salmiakkeja mä aionkin kokeilla heti seuraavaksi:) Kävi kans mulla mielessä ottaa niitä leffaan yms. kun muuten kaverit aina ihmettelee miks mä en syö mitään siellä...

    VastaaPoista