keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

Too much of anything is too much!

En tiedä mitä mä oikein teen täällä. En todellakaan laihduta tällä hetkellä, vaan syön kuin pieni porsas just sitä paskaa mitä eteen tuodaan. Olen unohtanut "mun" ruoat ja "turvalliset" ruoat myös. Miten kaikki voikin taas mennä näin päin persettä?


Annoin halulle vallan, ja kävin äsken vaa'alla. Ei vittu oikeasti, en todellakaan kehtaa sanoa mitä se näytti. Aiiiiiivan liian paljon. Toisaalta se oli hyvin arvattavissa, koska en ole yrittänyt laihduttaa enää pitkään aikaan. En siis ainakaan onnistuneesti


Joten onko todella typerää, että silti kirjoitan tänne?: "haluan laihtuu, yhyyy oon niin lihava, nyt mä tsemppaan... voivoi söin taas liikaaa, yhyyy"


Silti meinas tulla itku tossa kun näin sen vaa'an luvun. Sen voin vielä kestää, että paino pysyisi samana, mutta toi nousu oli jo mulle vähän liikaa. Tää on virallisesti taas yks paska päivä.


Ai niin, saatiin tänään koulussa kokeita takaisin. Meni ihan keskinkertaisesti, mut lähinnä huonosti kuitenkin. no jaa, ei jaksa niin kauheasti kiinnostaa. Menee miten menee, kohta on sentään taas kesäloma, niin ei tarvii sit raahautua ihmisten ilmoille edes koulun ajaksi.


Sori et oli näin masentava postaus, ei taida olla niin mielekästä luettavaa. Tekis mieli pyyhkiä koko teksi, mut en sit jaksais kirjottaa tänne mitään uutta ja hienompaa, niin pysyn tässä.




Love,
Marissa xo

5 kommenttia:

  1. Murusein :) koita jaksaa ja teet mitä teet niin sua tuetaan :) ♥ laidutat tai et, niin oot ihana ♥

    VastaaPoista
  2. Mulla on ihan sama vaihe meneillään.
    Googlailin ahmimishäiriöistä koska nykyään jopa peittelen sitä miten paljon välillä ahmin.
    Ja totesin että joku semmonen tässä taitaa olla...ei tommosia määriä terve ihminen syö.

    Ja silti vihaan kehoani... mutta mä en vaan jotenkin saa revittyy itteeni lenkille koska masentaa koko ajan ja ahdistaa, ja sit vaan syön koska "elämä on muutenkin paskaa" tai "oon jo syönyt koulussakin, päivä on jo pilalla" ...

    VOIMIA....kyl se motivaatio taas tulee sielt jostain...

    VastaaPoista
  3. voi :( yritä kulta jaksaa<3 välillä on tommosia vaiheita, koitat vaan pikku hiljaa päästä siit irti. ja saat todellakin kirjottaa tänne vaikka söisit kuinka paljon.

    VastaaPoista
  4. jepa, se oli vaa tollane yks kerta, hehhee.. ja juu huomist odotelles, en kyl usko et tykkään siit yhtää XD

    VastaaPoista
  5. no juu! en oo, vois ens viikol päivittää.. jos edes tulee olee mtn päivittämist :''D

    VastaaPoista