keskiviikko 3. elokuuta 2011

If you keep on failing just keep on trying





SGD+200 alkaa tänään, toivottavasti. Nämä mun jätkä ongelmat ajaa mut syömään enemmän ku olen suunnitellut, ja se ärsyttää erittäin paljon. Edellispäivänä söin n.1000 kaloria, ja eilen n.700 kaloria. Mutta miksi en 600!!! En kestä tällaista possuilua. Tänään siis jälleen kerran yritän saada ton mun dietin käyntiin, wish me luck ;)

Tänään tulee olemaan kiireinen päivä. Pitäisi nähdä toista Jätkää, ja sen jälkeen vielä yhtä kaveria. Lueskellessani muiden postauksia minullekin valkeni, että kesäloma alkaa tosiaan olla lopuillaan. Eikä se oikeasti edes pahemmin haittaa mua. Mulla on ollut ehkä tähän astisen elämäni paras kesä... paitsi että en ole laihtunut, yhtään! Mutta vielä on aikaa saada kroppakin kesäkuntoon. Tai kai se on tässä kohtaa jo syyskunto, miten vaan.


Mulla on nyt aika kiire, etten myöhästy tapaamisestani sen jätkän kanssa.

Tulen huomenna infoamaan mikäli SGD on vihdoinkin saatu käyntiin :D



Lots of love,

Marissa

1 kommentti:

  1. voi sinua kun olet niin laiha jo nytkin.... yritäpä takoa järkeä päähäs, vaikka tiedän se on niin perkeleen vaikeeta...

    VastaaPoista